|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Marrakech?Jeg har vært - såvidt - i Marrakech, og fikk inntrykk av at det er en veldig fin by. Vi var på gjøglertorget, og det var gøy for min kjære, mens jeg oppdaget at jeg er hysterisk redd for slanger, noe jeg ikke visste fra før.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 02-10-11 kl 12:24. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Blekksprut
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Marrakech?Marrakech kan jeg varmt anbefale. Veldig spennende by! Masse å se og oppleve, og hotellstandaren er generellt bra. Mye god mat, heftig uteliv(kule cluber med internasjonale dj`s), morsomme butikker (allt fra store internasjonale kjedebutikker til små boder med allt mulig rart). Passer som både jentetur og kjærestetur synes jeg, det er hva du gjør det til.
|
|
|
#6 |
|
fri
|
Sv: Marrakech?Vel, vi reiste på overnattingsutflukt med Star tour til Marrakech i 2000, og det hotellet vi da fikk var elendig, med småkryp på rommet og ekkelt vegg-til-vegg teppe over alt. Jeg er ikke skvetten, tåler edderkopper, men sov ikke godt etter å ha oppdaget et krypdyr på sengegjerdet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Marrakech?Essaoira er nydelig!
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Marrakech?Vi fløy t/r til Agadir i 2003. Var en uke ved stranda der før vi leide bil og kjørte en uke. Overnattet i Essaoria kunne gjerne vært der lenger, innom en keramikkby og så videre til Marrakech, anbefales ikke å kjøre inn dit.. Parker utenfor byen og ta en taxi inn. Kjørte så over Atlasfjellene til Ait Benhaddou (?) (ørkenby der bl.a Gladiator er filmet) og så tilbake til Agadir. Kjempe flott tur. Marokko er et vakkert land særlig når man kommer utenfor Agadir. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Marrakech?
Bare vær klar over (siden du ikke liker charter og sånn) at du kommer til å møte plenty av nordmenn i Essaoira som har leilighet der.
|
|
|
#11 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marrakech?Jeg synes ikke selgerne i Marrakech var ubehagelig påtrengende, og jeg handlet jammen ikke for mye da jeg der! Hvis du scroller nedover noen hakk finner du et avsnitt om Marrakech fra fjellturen min i Atlasfjellene i fjor: http://stedetmitt.blogspot.com/2010/...ene-og-mt.html |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marrakech?Skilsmissegrunn. |
|