Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[serietips] Suburgatory

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 21:37   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

[serietips] Suburgatory

Åh!
Åh, herregud. Jeg ler meg ihjel!
Jeg måtte ta pause fra den bare for å tipse videre. Den er m o r s o m.

Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 22:15   #2
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [serietips] Suburgatory

Alltid på jakt etter morsomme nye serier! Hvor og når går den?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:22   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Torrentkanalen.

Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:55   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell mer! Jeg er fortsatt takknemlig for at du gjorde meg oppmerksom på Modern Family.

Gammel 03-10-11, 00:03   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Fortell mer! Jeg er fortsatt takknemlig for at du gjorde meg oppmerksom på Modern Family.

Gammel 03-10-11, 08:24   #6
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må sjekkes ut! Takk for tips!

Gammel 03-10-11, 09:28   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Far og datter flytter fra Manhattan til bøgda etter at han finner kondomer i nattbordskuffen hennes. Konseptet er kulturkrasjen. Jeg kan ikke si mer,

Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 10:26   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Far og datter flytter fra Manhattan til bøgda etter at han finner kondomer i nattbordskuffen hennes. Konseptet er kulturkrasjen. Jeg kan ikke si mer,

Tror han at det ikke hoppes i høyet på bøgda?

Gammel 03-10-11, 12:04   #9
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Morsomt!

Nesten litt synd at jeg har sett den første episoden allerede. Å vente på nye hver uke er noe av det verste jeg vet. :P

Gammel 03-10-11, 12:57   #10
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Jeg finner den ikke.
Hvor laster du ned fra?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 13:04   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Piratbukta.

Gammel 03-10-11, 20:39   #12
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Den finnes ikke på tvtorrents! Andre tips en piratbukta? :liker ikke:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:26   #13
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jo, pilotepisoden finnes på tvtorrent, du må bare søke i det nederste søkefeltet. Det som står under Torrents-rubrikken.

Gammel 03-10-11, 21:28   #14
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg fikk en hjelpe-prikk, så den laster ned nuh.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:46   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er søkbar på www.eztv.it for dem som ikke har medlemstjenester og ikke finner piratbukten og sånn.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 21:47   #16
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Den skal sjekkes ut om noen få strakser!

Gammel 04-10-11, 09:25   #17
mylady
Aktiv

mylady sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
mylady er litt kul
Standard

Da er den lastet ned. Håper det kommer flere episoder på tvtrorrents.

Gammel 04-10-11, 09:43   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mylady, her.

Da er den lastet ned. Håper det kommer flere episoder på tvtrorrents.

Det gjør det nok, så fort de er sendt i USA; de har bare vist en episode så langt. Nr to vises onsdags kveld amerikansk tid.

Jeg likte forøvrig piloten, og kommer nok til å følge med framover for å se om de klarer å holde koken.

Gammel 04-10-11, 19:19   #19
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Da har jeg sett denne, men den falt ikke så mye i smak at jeg fortsetter. Modern Family er mye morsommere.
Sjekker ut Homeland nå, da.

Gammel 04-10-11, 22:52   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Homeland likte jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.