|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Uno Form kjøkken, noen som har det?Var for å tegne kjøkken i dag, og det første kjøkkenet jeg så når jeg kom inn døra var dritlekkert! Hun som tegna kunne fortelle at dette var et Uno Form kjøkken og at det snart var doble prisen av HTH
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Uno Form kjøkken, noen som har det?Jeg kan bare slutte meg til de to forrige talere. En gang...
![]() |
#5 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Uno Form kjøkken, noen som har det?Ja det var virkelig fint til å være så enkelt
![]() |
#6 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Uno Form kjøkken, noen som har det?
Ååå bilder
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Uno Form kjøkken, noen som har det?Ønsket meg også Unoform, men endte opp med noe annet. Imidlertid kombinerte jeg to ulike kjøkkentyper for å få det utseendet jeg ville ha. En type til benkeskap (hvitoljet eik lamellskuffer) og en annen type til overskap og høyskap (hvite laminatfronter med kanter i hvitoljet eik). Kjøkkentypene var dog fra samme produsent slik at jeg var sikret samme utseende og fargenyanser på materialene ("hvitoljet eik" kan f.eks. variere en del i utseende, avhengig av hva slags eik som er brukt og hvor lyst den er oljet). Dette med likhet i materialer er kanskje noe du bør tenke på om du skal kombinere ulike kjøkken. Hvis du ender opp med en kombinasjon har du jo muligheten til å evt. oppgradere høyskapsveggen til Unoform senere... |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Uno Form kjøkken, noen som har det?
LEKKERT
![]() |
|
|