Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Super Speed - forskjell?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 18:40   #1
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Super Speed - forskjell?

Hva er forskjellen på Business class og voyager class når det gjelder komfort og muligheter for at barn kan sove?

Det står at det er flystoler for begge klasser - er de like?

Vurderer å ta en kl. 22- båt fra Hirtshals til Larvik, er egentlig frarådet det med små barn, men lurer på om det er reelle sovemuligheter i disse salongene.

Erfaringer? Any? Anyone?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 18:44   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Super Speed - forskjell!??

Jeg har ikke prøvd business class. Men de stolene du kan bestille på vanlig turistklasse har helt grei komfort. Det er ikke senger akkurat, men det er ikke noe i veien med komforten. Det jeg lurer meg på i så måte er hvordan en slik båt fortoner seg sent på kvelden, om det er mye fyll og bråk som gjør soving og barn vanskelig uansett sted på båten. Akkurat det vet jeg ikke.

Gammel 04-10-11, 18:50   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Super Speed - forskjell?

Vi tok den 22-båten fra Hirtshals i sommer med 3 barn. Det gikk helt fint. Så ikke noe fyll. Var bare nede i taxfreen og handlet pluss at vi spiste med en gang vi gikk om bord. Det ble ikke mye søvn på noen av oss. Ungene slet med å finne roen. Det var mange små barn der. I VC var det helt stille og rolig.

Gammel 04-10-11, 18:54   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Vi tok den båten fra hirtshals i sommer, hadde plasser på buffeten og det var veldig veldig veldig vellykket. Jeg opplevde masse fyll og bråk rundt på båten, men ikke inne i restauranten. Og stolene og sofaene der inne var såpass behagelige at Lille fikk seg en hvil.
På akkurat den seilingen hadde jeg valgt enten den der skjermede plassen (business class) eller buffeten.

Gammel 04-10-11, 20:51   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Bussinessclass er det nok større sjanse for at barn kan sovne. Der kan lys slukkes og det er mindre trafikk inn og ut enn på Voyager.

Vi har bare en natt på Voyager og det var helt forferdelig. En full mann som luktet urin og ikke hadde fast plass, han bare satt seg ned, satt seg ved siden av meg. Hver gang jeg nesten duppet brakk jeg meg av lukten av mannen. Han laget ikke støy, men ...
Lysene sto på hele tiden og det var mye trafikk inn og ut hele reisen. Ungene sovnet først da vi måtte vekke de.

Neste tur satt vi i fojeen og det fungerte veldig greit, men det var vel mitt i uken.
Den andre reisen var hjemover på en lørdag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.