|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super Speed - forskjell?Hva er forskjellen på Business class og voyager class når det gjelder komfort og muligheter for at barn kan sove? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Super Speed - forskjell!??Jeg har ikke prøvd business class. Men de stolene du kan bestille på vanlig turistklasse har helt grei komfort. Det er ikke senger akkurat, men det er ikke noe i veien med komforten. Det jeg lurer meg på i så måte er hvordan en slik båt fortoner seg sent på kvelden, om det er mye fyll og bråk som gjør soving og barn vanskelig uansett sted på båten. Akkurat det vet jeg ikke.
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Sv: Super Speed - forskjell?Vi tok den 22-båten fra Hirtshals i sommer med 3 barn. Det gikk helt fint. Så ikke noe fyll. Var bare nede i taxfreen og handlet pluss at vi spiste med en gang vi gikk om bord. Det ble ikke mye søvn på noen av oss. Ungene slet med å finne roen. Det var mange små barn der. I VC var det helt stille og rolig.
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Super Speed - forskjell?Vi tok den båten fra hirtshals i sommer, hadde plasser på buffeten og det var veldig veldig veldig vellykket. Jeg opplevde masse fyll og bråk rundt på båten, men ikke inne i restauranten. Og stolene og sofaene der inne var såpass behagelige at Lille fikk seg en hvil.
|
|
|
#5 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Super Speed - forskjell?På Bussinessclass er det nok større sjanse for at barn kan sovne. Der kan lys slukkes og det er mindre trafikk inn og ut enn på Voyager.
|
![]() |
|
|