|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() KaketilbehørOm ein månads tid er det bursdag her i huset. Eg vil nok tru at det er prinsessekaker som står i fokus i år og. Og det må jenta få, men eg manglar litt. Eg skulle gjerne hatt ulike utstikkarar, både blomstrar og sommarfuglar. Eg har wilton fargar og kan lage fondant. Eg kjøpte noko farga perlesukker i går som eg vil teste ut på nokre cupcakes som dekorasjon der. Eg har diverse sprøytetuppar.
![]() |
#2 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KaketilbehørCacas er importør av wilton, de har nettbutikk Sist redigert av Charlie : 04-10-11 kl 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KaketilbehørFor den lettvinte løsningen fins det ulike bilder laget på sukkerark til å legge på kaken, inkl. Også sommerfugler. Merk instruksjonene for å legge dem på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: KaketilbehørJeg kjøper nesten ingenting på Cacas lenger, for det er så himla dyrt! Jeg kjøper "alt" på eBay dersom jeg har tid.
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: KaketilbehørCharlie: Eg vil helst unngå cacas fordi prisane deira ikkje ligner nokon ting. Men takk for mange tips.
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: KaketilbehørTenkte ikkje på ebay.no
![]() |
#7 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Kaketilbehør
![]() |
|