Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaketilbehør

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 22:52   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kaketilbehør

Om ein månads tid er det bursdag her i huset. Eg vil nok tru at det er prinsessekaker som står i fokus i år og. Og det må jenta få, men eg manglar litt. Eg skulle gjerne hatt ulike utstikkarar, både blomstrar og sommarfuglar. Eg har wilton fargar og kan lage fondant. Eg kjøpte noko farga perlesukker i går som eg vil teste ut på nokre cupcakes som dekorasjon der. Eg har diverse sprøytetuppar.

Men kor finner eg slike utstikkarar og er det lettare å lage slike blomstrar av noko anna enn fondant ? Vil gjerne ha direkte linkar til butikkar/selgarar. Eg går meg vil på ebay og ho som eg har handla hjå frå usa før har vistnok ikkje slike utstikkarar.

Er det noko anna som er kjekt å ha i hus for å pynte kaker ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.