|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tilpasser tittel
|
![]() Strikkeoppskrift!Nå har jeg lest gjennom hele jakkeoppskriften og det er kun starten som jeg ikke forstår.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkeoppskrift!Første og siste maske på omgangen strikkes alltid rett. Mellom disse strikker du vrangbord med 2r 3 vr på retten.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift!Jeg vet ikke helt hva rille betyr, men dette er hva jeg ville gjort:
![]() |
![]() |
#4 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift!
Vrangbord ja.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Strikkeoppskrift!Ja. Det var ikke lett å bli så mye klokere av det bildet der. Men nå har både jeg og allium svart tilnærmet det samme. Forskjellen er at jeg mener du kan løfte av den første masken, mens allium mener at den alltid skal strikkes rett. Akkurat det er en smakssak.
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Strikkeoppskrift!Rille er jo nettopp det man får når man strikker fram og tilbake med bare rettstrikk, så allium har rett, tror jeg.
![]() |
|
|