Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-11, 21:42   #1
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Snuppa på seks har fått nytt rom. Det er lite, ca 8 kvm, har hvitmalt panel på veggene, hvitlasert eikegulv, garderobeskap med speildører og en Hemnesseng. Nå trenger vi farger! Noen som har forslag til fine gardiner, sengehimmel(?), oppbevaring, gulvteppe, liten pult? Ser gjerne bilder av deres barnerom!
Interiør er ikke min sterke side, så alle innspill mottas med takk.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:08   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Hva slags farger liker hun da, eller tenker dere?

Jeg liker dette skrivebordet, fra Skeidar. Det passer jo til Hemnes også.



Da står dere jo ganske fritt til å bruke knæsje farger på tilbehør, som er enkelt å bytte ut senere.

Jeg synes denne lampen er fin i utgangspunktet, men jeg liker ikke krystallene. Når (hvis ) jeg får en jente skal jeg ta av krystallene, spraymale den knall turkis, og sette på små hvite skjermer, tror jeg. Kanskje henge en rosa fugl ned fra midten. 375,- fra Ikea.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:14   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Min datter på 6 elsker turkis og blått, så hun hadde nok valgt seg noe i den fargen. Ville hatt et tøft gulvteppe, spreke farger.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:17   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Inspirasjon? Kanskje ikke alt på en gang, men litt inspirasjon til farger og mønstre?







__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:20   #5
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Fine ting, Salt! Hvor stort er skrivebordet? Jeg likte krystallene på lampa, jeg. Det blir ingen demontering og spraymaling her i gården, altså.
Når det gjelder farger står vi ganske fritt. Det må være Stor Jente-farger, som i følge Snuppa inkluderer lyseblå, mørkeblå, turkis, svart, lilla og mørkerosa. Egentlig alle farger utenom babyrosa, kom vi fram til.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:20   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Jysk har dette:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:20   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Kjøp trehvite rammer og mal de i knæsje farger etter ønske fra frøkna. Fyll inn med bilder, tegninger, diplomer etc. De koster ikke all verden, og kan enkelt byttes farge på. Samme med knaggrekker, små hyller, bokser etc. Europris pleier å ha mye sånt på lager.

Kanskje kjøpe et lerret også, og la frøkna få ufolde seg med farger? Billig på Europris.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 22:21   #8
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Fine ting, Salt! Hvor stort er skrivebordet? Jeg likte krystallene på lampa, jeg. Det blir ingen demontering og spraymaling her i gården, altså.
Når det gjelder farger står vi ganske fritt. Det må være Stor Jente-farger, som i følge Snuppa inkluderer lyseblå, mørkeblå, turkis, svart, lilla og mørkerosa. Egentlig alle farger utenom babyrosa, kom vi fram til.

Skrivebordet er 121 cm langt, 60 cm dypt og 74 cm høyt.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 23:13   #9
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Dette skrivebordet fra Jysk likte jeg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 23:28   #10
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hva slags farger liker hun da, eller tenker dere?

Jeg liker dette skrivebordet, fra Skeidar. Det passer jo til Hemnes også.

Jeg fant ikke dette på nettsiden til Skeidar, men sikkert jeg som ikke såg godt nok, den var fin vertfall.

Ingen gode tips fra meg, men abonnerer på denne tråden.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 07:17   #11
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Hvis du har Indiska i nærheten av der du bor ville jeg sett etter gardiner, sengeteppe,puter, rammer og knagger der. De har mange fine farger og stoffer!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 17:43   #12
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Tusen takk for mange fine tips og inspirasjon! Jeg tror turkist og rosa på tekstilene blir fint.

Ingen Indiska i nærheten, dessvere.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 20:00   #13
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Følger med her jeg også

Må få litt ideer til rommet til snuppa når vi skal flytte inn i nytt hus..

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-11, 23:28   #14
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med å innrede jenterommet!

Det siste bordet frå Jysk var fint. Såg du mål? Prisen regne eg med er fin sida det er Jysk.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no