Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kranglefant

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 09:45   #1
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Kranglefant

Litt usikker på hvilken kategori jeg skal sette denne tråden i men prøver her.

I nabolaget er det en eldre kranglefant. Han parkerer sin SUV bevisst slik at ikke andre kommer forbi, og når man møter han - det samme (han legger seg helt ute i midten slik at man mulignes, til nød, kan kjøre forbi - men med overhengende fare for å skrape opp bilen(e)).
Når han losset av last fra sin tilhenger var denne parkert slik at bilene til nød kunne kjøre rundt men ingen brannbil kunne komme forbi.

Hver gang jeg eller andre kommenterer kjøringen hans får vi kraftsalver tilbake som "hold kjeft jævla idiot", "har du førerkort?" (standardreplikk fra han...) "kan du ikke kjøre" "flytt over fjellet din helvetes østlending". Helt utrolig usympatisk fyr.

Lurer på hva jeg skal gjøre. PArkeringen/kjøringen hans blir verre i takt med at han gjenkjenner folk han har kranglet med. Det kommer helt sikkert til å ende med en skade / forsikringssak. Jeg har sagt til han at jeg kommer til å fotografere/politianmelde han neste gang han parkerer slik at ikke brannbiler kommer forbi.

Synd når man har slike fjotter som naboer men det kan uansett ikke fortsette på denne måten.

Hva ville dere gjort?

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:39.