Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Alene hjemme

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 13:43   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Alene hjemme

Ja, det er jeg i kveld.
Hva finner man på da?
Jeg burde vaske huset, men det gidder jeg jo ikke.

Gammel 17-03-07, 15:24   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alene hjemme

Du kan ikke vaske huset en lørdagskveld. Det er jeg enig i. Drikk deg en flaske rødvin, lytt på god musikk, strikk en sokk og løs et kryssord.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 15:29   #3
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Inviter en god venninne på besøk og ha noe god mat og ei god flaske vin.Det skal jeg gjøre neste helg,da blir jeg alene

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 15:31   #4
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Drikk vin eller te, kos deg med sjokolade og en god bok. Og ikke minst - nyt det!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 15:53   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du shoppet i dag da, Vimsen? I så fall kan du jo ta frem vibratoren du skulle kjøpe, sette på den nye filmen og kose deg riktig så mye.

Gammel 17-03-07, 16:35   #6
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Finn fram en god film,en skål sjokolade og nyt hjemme alene kvelden

Gammel 17-03-07, 16:38   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har shoppet. Masse.
En NintendoDS (?). Fnis.

Gammel 17-03-07, 19:46   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Synes du skal holde deg her jeg.
Holde meg litt med selskap!

Mannen er ute å handler mat. Det ble nachos take away i dag .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 19:47   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Du må jo nyte alenehjemme kvelden.
Har du laget deg noe god mat?

Er det en god film på tv i kveld?

Gammel 17-03-07, 20:13   #10
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Hvor får du nachos takeaway?

Gammel 17-03-07, 20:14   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

På Chili nede i byen.
Ikke så veldig imponerende, men i dag passer det fint.

Gammel 17-03-07, 20:23   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja, det er jeg i kveld.
Hva finner man på da?
Jeg burde vaske huset, men det gidder jeg jo ikke.

Er du gal? Kaste bort en hjemme-alene-lørdag med sånt tull? Skjerp deg!

Nachos hørtes deilig ut.
Ser jeg er litt sent ute, men dette har vi kost oss med endel lørdager nå:
20.10 Kunstens sprengkraft: Van Gogh (t) (6:8)

Skikkelig nerdete, men faktisk veldig interessant. (Det skal litt til for å fenge en Die Hard fan for å si det slik.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 20:26   #13
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

På Chili nede i byen.
Ikke så veldig imponerende, men i dag passer det fint.

Chili? Hm...

Jeg kjeder meg. Det er så typisk!! SKal likosm kose meg når jeg er alene og så går det en halvtime, og jeg er ensom.

Gammel 17-03-07, 20:27   #14
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg er aleine hjemme får jeg litt problemer. Er så mørkeredd. Kan knapt se en barnefilm før jeg kikker ut av vinduene, setter på tven og radioen, alle lys i alle rom og vinduer.

Men det er veldig deilig å gjøre ting jeg ikke kan med gubben her. Se en film JEG liker, legge bilder utover hele stuebordet og lime inn i album, sette på MIN musikk, tenne mange lys ( Han vil bare ha et lys tent :økonomisk: )
spise godis, ringe en vennine så kan jeg skravle uten at han bryr seg, ansiktsmaske ( Han hater den ) og bare nyyyte..
Nå høres det ut som jeg er veldig kuet da

Gammel 17-03-07, 20:27   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Er du gal? Kaste bort en hjemme-alene-lørdag med sånt tull? Skjerp deg!

Nachos hørtes deilig ut.
Ser jeg er litt sent ute, men dette har vi kost oss med endel lørdager nå:
20.10 Kunstens sprengkraft: Van Gogh (t) (6:8)

Skikkelig nerdete, men faktisk veldig interessant. (Det skal litt til for å fenge en Die Hard fan for å si det slik.

Ja søren det glemmer jeg hver lørdag! Digger slike programmer!!

Gammel 17-03-07, 20:28   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har du ikke noe du kan strikke på? Om ikke så kan du godt strikke 3 par sokker til ungene mine!

Gammel 17-03-07, 20:28   #17
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Også 3 par da

Gammel 17-03-07, 20:29   #18
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Fnis. Jeg har masse garn. Kjøpte faktisk masse nydelig sokkegarn på tilbud her om dagen.

Gammel 17-03-07, 20:30   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Ja jeg håper at mannen min ikke blir sen. Jeg får IKKE sove før han kommer hjem.
Men jeg har jo ca 25 Greysepisoder jeg kan se da.

Gammel 17-03-07, 20:30   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg betaler gjerne for arbeid og garnet jeg da!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23.