Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Knutsen & Ludvigsen på DNS i Bergen

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-11, 23:09   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Knutsen & Ludvigsen på DNS i Bergen

http://www.dns.no/prog.asp?id=199

Er det noen som har vært? Skal?

Svigermor vil ta med barnebarna (7,5, 5 og 5,5) minus vår yngste på 3.5. Hun mener hun er for liten, men er villig til å prøve hvis vi tror det går bra. Fallhøyden blir stor, og jeg vil undersøke litt.

Hun satt som et lys gjennom hele siste Knertenfilm, og vi har CD med Knutsen og Ludvigsen så hun kan alle sangene. Hun elsker i tillegg musikk og sang, så dette må vel være flott for henne?

Argh, nå skrev jeg Ludvigsen feil i overskriften. Jaja, dere skjønner hva jeg mener.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 23:12   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knutsen & Ludviksen på DNS i Bergen

Jeg tenker at min 3-åring i alle fall ville hatt stor glede av en slik forestilling! Han er ofte mer tålmodig enn storesøstra, faktisk, og synes alt slikt er superspennende.

Gammel 07-10-11, 23:20   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Spør meg mandags kveld, eventuelt tirsdag. Mellomste skal med tante og onkel.
Trur alle tre trolla får seg ein teater tur med mormor og. Ho hadde i alle fall innmari lyst til å ta dei med.

Gammel 07-10-11, 23:22   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Her følger jeg med. Har billetter til meg og 5-åringen i november.

Gammel 07-10-11, 23:59   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har billetter i Oslo i november. Vi skal ha med vår ferske 4-åring. Og min far på 60.

Gammel 08-10-11, 00:34   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har søren døtte meg lyst å gå selv! Jeg ELSKER jo disse to.

Tre stk!
Gammel 08-10-11, 00:37   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville også se den selv. Så derfor fikk faren min teatertur med både barn og barnebarn i bursdagspresang.

Vi har tidligere spilt en del K&L for snuppa, men bør vel spille litt for knerten også den kommende måneden.

Gammel 08-10-11, 00:41   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal, men jeg har en 8-åring som yngste og det går helt super.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 09:46   #9
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har søren døtte meg lyst å gå selv! Jeg ELSKER jo disse to.

Da kan jo du og lillejenta bli med også, så håndterer du henne dersom det går galt?

Gammel 08-10-11, 10:24   #10
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Knutsen & Ludvigsen på DNS i Bergen

Me skal også. Her er det mor og far som vil gå, og dermed må borna fint følga med.

Gammel 08-10-11, 10:53   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Knutsen & Ludvigsen på DNS i Bergen

Jeg tror det skal gå fint med minsten din om hun er en som kan sitte litt i ro. Jeg har hatt Admini med på teater når han var under tre (det var et show tilpasset de minste), og når han var tre og et halvt, og når han var fire. Og han har sittet som et lys og fulgt spent med hele tiden, hver gang. Så vi skal alle fire nå Knudsen og Ludviksen og gleder oss!

Gammel 08-10-11, 10:54   #12
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Da kan jo du og lillejenta bli med også, så håndterer du henne dersom det går galt?

Eh, neitakk. Det får bli en annen gang.

Jeg sender mannen med. Dette skak skje i desember, så kanskje vi kan handle jukegaver og være i nærheten.

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.