|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorfor...får jeg ikke lage konto når jeg lyger på alderen til ungen heller?
|
|
|
#2 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforMin eldste har gmail, og kan ikke huske at vi fikk spørsmål om alder engang? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforFor å si det sånn - plutten har gmail. Jeg husker ikke om vi fikk spørsmål om fødselsdato, men i såfall er det hans ekte fødselsdato som ligger der. Gjort noe annet feil?
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforSamme her.
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforBegge mine har, og begge har riktige datoer dersom det har blitt bedt om ... Kan ikke huske at det var noe problem.
|
|
|
#6 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforDet må være et eller annet nytt.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforNå la jeg ham inn med helt annet brukernavn og alder 40 år og likevel kommer den fordømte meldingen opp!!!!!!
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforDet eneste som står er at du må være over den juridiske lavalderen for å inngå kontrakten, dvs. Godta vilkårene.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforOg den /(%"%&¤%W& &%"¤%"% Yahoo-greia skal ha kredittkortinfo og aksepterer ikke kortinfoen min!! SVARTE, da?!?!
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorfor
Kan du?!?! Knupp!!
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforDa har snille, snille Maverick ordnet det! Det er nok noe med IP-en, men så rart? Takk til Mindy for å ha opplevd samme greia, ellers hadde jeg følt meg helt loco.
|
|
|
#17 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforJeg opprettet en gmailkonto til tøtta (som pt er 7 år gammel). Det falt meg aldri inn at det var aldersgrense på det
|
|
|
#18 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforHmm, jeg satt nylig med samme problem da 10 åringen skulle få konto. Gmail ga seg omsider da vi la inn at han var over 18 år gammel.
|
|
|
#19 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforDette må være en ny regel, ungene her har hatt kontoer i noen år og jeg har ikke løyet, trur eg...
|
|
|
#20 |
|
Borte
|
Sv: Hvor gammel må man være for å ha Gmail-konto - og hvorforVesla har også hatt gmail-konto i noen år nå, og vi fikk verken alderskrav eller måtte oppgi kredittkortnr.
|
![]() |
|
|