|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Prikker - hvordan vet man?beklager noe kryptisk tittel, men jeg vet ikke helt hva jeg skal spørre om og da blir det litt vanskelig å skrive en knallgod og forklarende tittel på innlegget.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prikker - hvordan vet man?Jeg tror at hver prikk under navnet tilsvarer et visst antall prikker. Men jeg aner ikke hvor mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Prikker - hvordan vet man?Du har mellom 600 og 800 poeng, ikke sant?
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Prikker - hvordan vet man?
Jepp, jeg har mellom 6- og 800.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trenger lading
|
![]() Sv: Prikker - hvordan vet man?Det vet jeg, men jeg har ikke max enda. Har f.eks en lysegrønn mindre enn deg, og etter den oppskriften jeg skrev lenger oppe skulle jeg hatt enda en mindre.
![]() |
|
|