|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Pai (kake)?Jeg har en del rabarbrasyltetøy som må brukes, og tenkte kanskje pai var tingen.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Pai (kake)?For søt pai har jeg bare brukt frisk frukt og ikke syltetøy, og da har jeg brukt potetmel for å tykne massen, det går kanskje med syltetøy også?
|
|
|
|
#4 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Pai (kake)?
Men bare frukt? Ikke noe som frukten.... ligger i?
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Vaniljekrem med rabarbragugge på toppen høres bra ut, men paiskall med bare blåbær/epler/rabarbra og evt is eller krem ved siden av er godt det også.
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pai (kake)?Vaniljekrem i bunn og rabarbara på toppen, evt. litt smuldredeig over der igjen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg lager en veldig enkel med 1 kopp mel, 1 kopp lettkokte havregryn, 1/2 smelter smør og 1/4-1/2 kopp sukker. Alt blandes og smuldres over fyllet. |
|
|
|
![]() |
|
|