Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan er Alpaca Society i størrelsen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-11, 14:38   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan er Alpaca Society i størrelsen?

Lurer visst på mye i dag, men har akkurat funnet ut at min mor, som til nå ikke har klart å bruke noe som helst ull, klarer å bruke alpaca ull. Så da fikk jeg et bra tips til bursdagsgave + julegave.

Har sett plaggene i butikken, men aldri prøvd, så derfor lurer jeg på hvordan de er i størrelsen før jeg bestiller på nett.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:44   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er Alpaca Society i størrelsen ?

De er romslige i modellene, men ikke i størrelsene, hvis du skjønner? Altså, kjolene er relativt tighte, mens f.eks. jakkene er ment å være lange i ermene og heller pakke rundt seg.

Jeg er en 38, men trekker over bysten og er litt smalere over hoftene enn klassiske 38, og jeg har M i denne (men i mørk aubergine):

Og L i denne:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 14:44   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og du vet at de koster blod, antar jeg? Men er usannsynlig fantastisk å gå med?

- No. 4 -
Gammel 13-10-11, 14:51   #4
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er snakk om denne :

Ja, vet det er fantastisk kvalitet og at de er rådyre. Denne koster opprinnelig kr 2.295,- og er satt ned til kr 920,- inkl frakt....så da er det bare å bestille til snille snille mammaen min.

Gammel 13-10-11, 14:53   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ooh, løp og kjøp. Denne har en på jobben i pudderrosaaktig, veldig fin (faktisk). Den er litt stram oppe og vid nede, som du ser. Jeg tror hun har sin vanlige størrelse, jeg kan evt. spørre i morgen?

(og nå må jeg inn og se på nettsidene / )

- No. 4 -
Gammel 13-10-11, 15:00   #6
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Bestilt. Snakket med mamsen og forhørte meg litt om størrelser, og hun liker ikke "trange" klær, så tok jeg et valg.

Takk for hjelpen!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.