|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cruise i Egeerhavet. Priser?Cruise har vært et ikke-diskutert tema hos oss, så jeg vet ingenting om det. Absolutt ingenting. Men vi har begynt å snuse på det, og da neste høst. Vi har store unger, og det østlige Middelhavet høres forlokkende ut, f.eks. fra Venezia til Istanbul og Izmir. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?Jeg var på en slik tur i sommer. Skal svare mer utfyllende i morgen når jeg har pc. Så knotete med lange innlegg fra iPhonen.
|
|
|
#3 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?Jeg vil nok si at cruise er en relativt kostbar ferie. Ut fra våre undersøkelser landet vi på MSC som rimeligste alternativ, særlig siden de har halv pris for barn.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?Hm. Tusen takk for at du fortalte! Vi får tygge litt på dette her. Hvis det ikke går an å dra på cruise på en rimelig/ billig måte, så må vi nok droppe det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?En kollega av meg var på cruise i fjor vår, mai, nokså lik rute tror jeg. Husker ikke hva de betalte, men det var i alle fall ikke dyrt. Bor i samme by som deg.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?Vurdert det samme og da i høstferien. Det er jo et utvalg av cruiseselskap og lugarkategorier å velge mellom. Vi har tidligere reist med RCCL i karibien og synes det var OK.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Cruise i Egeerhavet. Priser?
Hm. Interessant, må sjekkes mer opp! Takk! Har du mulighet til å finne ut hvilket selskap det var? |
|
|
|
![]() |
|
|