Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-07, 10:32   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Men nå skal vi endelig i gang med kjøkkenet vårt. Vi begynte å snakke om det i fjor på denne tida.

Men nå skal vi altså i gang. Det jeg er ute etter er noen linker til forskjellige kjøkkenprodusenter slik at jeg kan drømme litt og få idèer. Anyone?

Jeg fikk hjelp av nettvenner i fjor til å lage en løsning jeg selv fant på, men det blir ikke en slik løsning likevel. Vil bare finne ut farge, stil, hvitevarer etc...


Sist redigert av Line* : 18-03-07 kl 10:48.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 10:48   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Jeg burde kanskje ha tenkt litt over overskriften.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:10   #3
Edine
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 16
Edine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale deg en tur til Skøyen! Der kryr det av kjøkkenbutikker!!

__________________
Edine, Junior (nov.05) og Snuppa (febr.07)
Edine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:17   #4
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Jeg bor ikke i Oslo. Og jeg har lyst til å sitte her ved læppen å kose meg med noen linker. Noen som har noen?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:32   #5
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Vi driver å monterer det nye kjøkkenet vårt fra vabene. Vi har Sinthesi fra Tomassi, det er storkjøkken-standard på det, og virker veldig bra og solid (demping på skuffer og skap o.l.). Vi har det i hvitt glass, hvit høyglans og med mørke brune underskap, men det er ikke bilde av alle fargevariantene på nett, dessverre...

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:34   #6
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.015
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Åja, det var visst flere bilder likevel, det er bare jeg som er dårlig å leite.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 11:44   #7
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

Oj, der var det jo masse. Tusen takk!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:17   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

www.huseby.no

www.sigdal.no

www.norema.no

www.drommekjokken.no

www.sivesind.no

www.hth.no

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:58   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

www.kvik.no

Der har de også et kjøkkenprogram der du kan tegne kjøkken.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 21:15   #10
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gud, vi er trege!

www.ikea.no

Her finner du tegneprogram også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 06:30   #11
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Ja, i fjor drev vi og tegnet. Men da ble det ikke noe.

Tusen takk for lenker!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 07:58   #12
Qlio
Nybegynner
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 10
Qlio har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Du kjenner meg, Line*, IKEA har svaret på nesten alle mine problemer.

__________________
- Du skal ikke skade andre du skal være grei og snil,
og forøvrig kan man gjøre som man vil!
Qlio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 08:05   #13
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Sett kvik ennå? Der er det mye fint. Ikke så dyrt heller.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 16:40   #14
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har lenker til kjøkkenprodusenter?

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Du kjenner meg, Line*, IKEA har svaret på nesten alle mine problemer.

Ja, jeg vet.

Har ikke kommet meg gjennom alle ennå, men er godt i gang. Jobber 9-4, og skal være litt kone også.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no