Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria rundt nyttårstider, alene med barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-11, 04:07   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 24-02-18 kl 08:36.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 04:49   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria rundt nyttårstider, alene med barn

Jeg synes ikke du er sprøyte gal ihvertfall. Har dessverre ingen tips til steder, har ikke vært på Gran Canaria, men type Bamseklubb og All Inclusive høres veldig ålreit ut.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 06:18   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så herlig! Ingen tips, men ååååå! Det hørtes deilig ut med sydentur!

Gammel 19-10-11, 08:36   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Det høres deilig ut!

Vill og gal som reiser alene med barna? Slettes ikke. Det har jeg gjort flere ganger og det har vært herlige dager!

Hva som passer best for dere må du jo nesten avgjøre selv. Jeg har ikke valgt verken all inklusive eller klubber når jeg har reist, men jeg kan godt se for meg at det er et behagelig og vellykket valg.

Nyt ventetiden!

Gammel 19-10-11, 09:33   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi var pÅ all inkl på star tour sitt badeland hotell paradise lago taurito og likte oss veldig godt der! Står ikke info om det på st sine sider, men det er aktivitetsledere der som flere ganger pr dag tok med barna som ville på minigolf, borstennis, barnegrupper, div aktiviteter osv gratis.

Gammel 19-10-11, 09:36   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke du er gal som vurderer å reise alene med barn som er 5 og 11. Det går nok helt fint.

MEN; kanariøyene er ikke nødvendigvis varmt på den tiden av året. Det kan være varmt og godt, men det kan også være ganske så kaldt. Jeg tror Egypt er et sikrere stikk på det tidspunktet.

Gammel 19-10-11, 09:51   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Det hadde jeg gjort uten å blunke. Bamseklubb - ja. All Inclusive - ja.

Som Tjorven sier, været er ikke nødvendigvis bra, men på den annen side så var vi på Tenerife fra 2. - 16. jan i fjor og hadde temperaturer som en perfekt norsk sommer. (Skal vi gjenta suksessen i år, om enn en mnd. senere? JA ;-) )

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 10:45   #8
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Svigers reiser til Puerto Rico hver vinter og trives godt med det. Dagtemperaturene ligger rundt 20 grader også tidlig i januar, litt kjøligere mot kvelden.
I år skal mannen, storebror, svoger og niese reise nedover i januar, de skal hit: http://www.ving.no/kanarioyene/puert...en-puerto-azul
Hvordan det er der vet jeg ikke. Svigers trives veldig godt, men jeg har hørt at ikke alle er helt fornøyd med Puerto Rico, har forstått at det er litt bratt der og kanskje utgunstig om man har barnevogn. Men det er mye aktiviteter i området, og lett å komme seg rundt.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 11:17   #9
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi har vært på sunwing resort Arguineguin fra 17. des og i to uker og hadde det fint der. Men været var ustabilt, noen fine dager med sol og bad temp og noen grå, litt kalde dager da vi dro på tur rundt øya.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 13:07   #10
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal til Bahia Feliz (Sør på Gran Canaria) med 2 andre barnefamilier i beg. av desember. Visstnok er sørsiden av GC mer temperatur- og solsikkert enn andre deler av kanariøyene på denne årstiden.

Vi har aldri vært der før, men de andre har vært de flere ganger og anbefaler det varmt som utmerket bare-slappe-av-med-barna-sted. Vi reiser med Startour og dette er et BlueVillage resort med bamseklubber og alt du vil ha av Inclusive....

Jeg er litt skeptisk selv, men forhåndsreklamen er helt utmerket

Gammel 19-10-11, 13:09   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Jeg trenger sol og varme, jeg fyller 30 og jeg har lyst å reise bort. Avreise 31. desember, så vi blir borte på nyttårsaften, mamma sin bursdag, svogeren sin bursdag, min bursdag og dagen jeg hadde tenkt å feire bursdagen.

Mannen har jobb til langt oppover ørene på den tiden av året, så det blir nok meg og ungene alene i tilfelle. Mulig jeg klarer å lure med meg mamma, men jeg tviler. Turer som går herfra på den tiden er til Gran Canaria, that's it. Jeg orker ikke å reise fra andre flyplasser, så det får bli GC.

Innbiller meg at all inclusive og familiehotell med bamseklubb e.l må til når man reiser alene med en på 5 og en på 11? Noen som har steder å anbefale eller avbefale? Er jeg sprøyte gal som vurderer å reise til syden alene med ungene?

Vi har vært på Sunwing Arguineguin rundt nyttårstider. Og nei, du er ikke gal. Ikke på Gran Canaria. Vi hadde veldig fint vær. Jeg er ikke begeistret for hotellet, men det er fordi jeg ikke liker bamseklubber og andre skandinaver på ferie, men jeg tror det burde tilfredsstille kriteriene dine sånn ellers.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 14:54   #12
kari85
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
kari85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes ikke du er gal. Sol, varme og all inklusiv høres himmelsk ut i disse tider! Har ikke tips, men håper du får en strålende tur!

kari85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 17:07   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Det er det hotellet vi bodde på det altså!
Vi hadde det veldig bra, og det var rent og fint der. Badet ikke mye i sjøen, men var mye på badeland og ved bassenget til hotellet. Mat tilgjengelig her eller der hele tiden. E del butikker (sko, apotek, klær, matbutikk) ved hotellet.
Show om kveldene, det gikk noen dager før vi sjø te hva alle samlet seg rundt oppe ved spillehallen (som barna digget).

Anbefaler!

Gammel 19-10-11, 18:53   #14
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ang all inclusive;
Vi hadde først bare halvpensjon da vi reiste til Mallorca nå, men etter 3 dager oppgrædere vi til all inclusive. Det er ikke spesielt billig å spise ute og det går mye penger i is og drikke, så vi syntes at det var lettere med all inclusive.

Gammel 20-10-11, 09:05   #15
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Så moro!

Gammel 20-10-11, 09:20   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Gammelt skinn og tretti år. *mongostemme*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 09:38   #17
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

hehe gammel du liksom
Tror dere får en strålende tur

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 12:57   #18
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Da er turen bestilt!
All inclusive, badeland og barnevennlig hotell, det jo bli bra. Skikkelig husmorferie for et gammelt skinn. :knirk:

30 år og gammelt skinn!? Du er jo rene ungfolen! Høres ut som en knallferie!

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.