|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvert?Jeg har noen filmer på "blokka" som jeg vil at barna skal se. Dels for å dele gode filmopplevelser sammen, men også fordi mange filmer gir referanser som er brukt i andre kulturuttrykk, og jeg vil at de skal "ta" dem.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvÅ, det er mange, men nå som du spør så står det helt stille for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvMine er godt bevandret i både et, star wars, matrix og hva det nå er alt sammen. Det er stort sett Drammen som er filmguru her. Men alt av gammel science fiction er populært. Og selvsagt Harry Potter og ringenes herre da. :har bare sønner: |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvBare klissete, romantiske komedier siden jeg ikke liker så mye annet. Håper virkelig at det dukker opp noen som kan stimulere Veslas filminteresse mer enn meg.
![]() |
#5 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvDa dattera mi var baby tenkte jeg at jeg gledet meg til hun ble større, for da kunne vi se "3 nøtter til Askepott" sammen. Større ble hun, men var hun interessert i "3 nøtter til Askepott"? Nei. Hun bare synes det er verdens mest kjedelige film, og hun kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg er nødt til å se den hver eneste julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hv
Ja, det blir jo lett sånn.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hv
Det høres vagt kjent ut. Jeg har ofte lurt på hvem som egentlig er målgruppen for den filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverJeg gleder meg veldig til jeg kan se "mitt liv som hund" med ungene.
![]() |
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverPå min blokk står Star Wars, ET, Nærkontakt av tredje grad, Goonies, Ringenes Herre, Matrix, Harry Potter (men det er jo en barnefilm som kom når jeg var godt voksen, og jeg har ikke sett dem selv heller), Dirty Dancing, Tilbake til Fremtiden og en hel del annet jeg ikke husker i farten.
![]() |
#10 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverEldste her liker ET, Tilbake til Fremtiden-filmene, Annie, labyrynth, Star Wars, Indiana Jones og Goonies. Det er vel de vi har sett så langt. Og Harry Potter da, bortsett fra de to siste, men den ser jeg ikke på som gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bork bork bork
|
Vi som var snørrunger på 70- og 80-tallet, selvsagt.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med.." - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hvÅh, Indiana Jones glemte jeg!
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja, sånn er det her også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverÅh, nå kom jeg på at vi selvsagt må se Pride and Prejudice - BBC-serien.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverJeg har just hatt SW-gjennomgang med barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Ja, den blir nok en suksess her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hver
Du kan se den med oss.
![]() |
#18 |
Introvert optimist
|
En av de første gamle filmene jeg innførte var "Fjols til fjells". Det var stor suksess.
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spin-off fra "leke med" - hvilke gamle filmer vil du se med barna dine etter hverEndel filmer som storebrødrene var glad i har det vært gøy å introdusere for minsten og se sammen både store og små. Narnia har vi sett, både gamle tv-episoder og de nye filmene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Det skal jeg jammen prøve å få gjort med storesnupp her i huset. Veldig spent på hvordan den faller i smak.
![]() |
![]() |
|
|