Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Maxi cosi cabriofix uten base

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 08:33   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Maxi cosi cabriofix uten base

Vi kjøpte i går denne bilstolen, men med easyfixbasen. Tanken er at vi alltid skal ha den i basen, og da jeg spurte om hvordan man fester den uten base his nøden skulle være stor fikk jeg til svar at det ville de IKKE anbefale under noen omstendighet, da det nærmest blir en dødsfelle. Bøylen kan ikke vendes frem for å ta i mot evt støt i seteryggen så ved kollisjon blir setet kastet opp i loddrett stilling, og det så virkelig ikke bra ut.
Men hvorfor blir den da solgt uten base egentlig?
Er den alltid testet med base, siden den såvidt jeg har sett har gjort det bra i tester? (Finner ikke igjen link til testene, så jeg kan jo huske feil. )
Men dette skremte meg egentlig litt altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09.