Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klovn the movie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-11, 23:11   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klovn the movie

Jeg ble anbefalt den danske tv-serien Klovn i dag, og siden jeg ikke har sett noe av det (noe vedkommende som anbefalte syntes var utrolig), leide vi filmen i kveld.

Jeg ser at VG ga den terningkast 5 (ikke at det nødvendigvis forteller noe) og at den av det lille jeg har sett har fått god omtale.

Men ærlig talt. Jeg anser meg ikke for å være spesielt prippen, men verken jeg eller mannen min likte den. Jeg tåler en hel del både av puling, fitte, homosex, løgn og utroskap (i film), men til tider var jo filmen helt pervo! Å ta bilder av barnetissefanter er langt over min grense, ihvertfall. Jeg syntes til tider filmen var litt morsom, men stort sett var den bare... platt og litt pervers.

Er jeg bare ekstremt prippen, eller er ikke filmen morsom?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 23:14   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klovn the movie

Filmen var en stor skuffelse for oss. Jeg tåler mye, men grensen min ble overskredet opptil flere ganger. Filmen er ikke i nærheten av serien, som er veldig bra.

Gammel 22-10-11, 23:16   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Filmen er ikke i nærheten av serien, som er veldig bra.

Det var godt å høre, for mannen min mistet lysten på å teste ut serien etter dette.

Gammel 22-10-11, 23:18   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sett filmen. Fordi jeg har sett noen episoder av serien. :liker ikke:

Gammel 22-10-11, 23:20   #5
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri sett noe av serien, og har heller ikke sett filmen. Men svigerfar er stor fan av serien, og jeg har fått et par episoder resitert i sin helhet. Det ga meg en veldig ' I guess you had to be there'- følelse, som i tillegg hintet veldig om pute-foran-ansiktet-humor som jeg unngår så langt det lar seg gjøre.

Jeg er i grunnen usikker på om svigerfar har sett filmen. Han er ganske så blyg av seg, så hvis det er mye sex i filmen, antar jeg han ville synes det ikke var så bra.

Gammel 22-10-11, 23:32   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har aldri sett noe av serien, og har heller ikke sett filmen. Men svigerfar er stor fan av serien, og jeg har fått et par episoder resitert i sin helhet. Det ga meg en veldig ' I guess you had to be there'- følelse, som i tillegg hintet veldig om pute-foran-ansiktet-humor som jeg unngår så langt det lar seg gjøre.

Jeg er i grunnen usikker på om svigerfar har sett filmen. Han er ganske så blyg av seg, så hvis det er mye sex i filmen, antar jeg han ville synes det ikke var så bra.

Hvis jeg hadde vært din svigerfar, ville jeg vridd meg av flauhet. Den filmen er noe av det mest sexfikserte jeg har sett, den handler om to kompiser som skal på fittejakt. Det er forsåvidt ok for meg, jeg har ingen problemer med nakenhet og stive peniser, men å dra BARN inn i dette er langt over min grense!

Gammel 22-10-11, 23:40   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sett filmen, og jeg satt igjen med en sånn delt følelse. I det store og hele så var den en type film jeg kan le masse av, men så var det dette med det barnet da... Det satte en stor demper på det hele for meg, for det blir så totalt feil... Poengene var jo gode på mange måter, men når de bruker barn til slik humor, så blir det i grunn bare ekkelt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 00:02   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes filmen og serien er hysterisk morsomt. Men jeg liker drøy, flau pute foran fjeset-humor veldig godt. The Office f.eks.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 09:44   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg har sett filmen, og jeg satt igjen med en sånn delt følelse. I det store og hele så var den en type film jeg kan le masse av, men så var det dette med det barnet da... Det satte en stor demper på det hele for meg, for det blir så totalt feil... Poengene var jo gode på mange måter, men når de bruker barn til slik humor, så blir det i grunn bare ekkelt.

Jeg tror det var omtrent sånn jeg følte det også.

Gammel 23-10-11, 13:39   #10
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er enig med deg at filmen tråkker over noen grenser, men serien er knallbra altså!! Så først et par episoder, da var jeg ikke så imponert, så i ferien (i Danmark) kjøpte vi hele Klovn serien, og satte den på engelsk tekst, og plutselig hadde vi sett 60 episoder!!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.