|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sofa til TV-stue, IKEANå som det begynner å nærme seg klart oppe må man visst ta noen valg om møbler også.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEA.Jeg har to stk. hvite Ektorp i sommerhuset og digger dem! de er gode å sitte i, trekket er vaskbart på 60 grader, og blir rent, selv etter at musene (
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEA.Takk for svar, høres lovende ut. Jeg er sånn som blir lei ting veldig fort, så sånn sett er nok rød sofa kanskje dumt uansett. Dessuten legger det jo veldig føringen for hva vi kan ha av andre farger...
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEA.Jeg vurderer forresten å droppe sjeselong-delen og heller kjøpe fotskamler som kan brukes som ekstra sitteplasser ved behov. Det funker like fint det?
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEAARGH, jeg og mannen klarer jo ikke bli enige. Han setter foten hardt ned mot Ektorp, så da blir det ikke den.
![]() |
#6 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEASynes Klippan sofaene fra Ikea er helt greie til barn og de kan man bytte trekk på, |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEABolia har ukestilbud på forskjellige serier. Nå har de 20% på Sepia-sofaene
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEATusen takk for tips. Vi endte opp med Karlstad fra Ikea i stoffet Isunda grå.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 18-05-15 kl 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa til TV-stue, IKEADen er kjempefin! |
![]() |
![]() |
![]() |
|