|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julekort med bilde av barnNår blir det patetisk å ha bilde av barnet sitt på julekortet? Jentungen er 6 år, søt som bare det
![]() |
#2 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilde av barnNår ungen blånekter å være avbildet på julekortet tenker jeg.
![]() |
#4 |
By the Sea
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnHar du begynt å tenke på den måten når jenta kun er 6 år?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Julekort med bilde av barnJeg vet vi var med på julekort til... oppi ungdomsskolen en gang, mener jeg. Vel, ja, lenger enn det og, mamma brukte familiebidet vi tok det året jeg var 19 eller 20, og et par år senere hadde hun visst plutselig tre. Vi er bare to søsken, men hun sendte julekort med bilde av min bror, meg og han som i dag er min mann.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnVi bruker sende julekort med bilde av hele familien, vi.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Julekort med bilde av barnDet er da vel ikke patetisk?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnNår ikke alle ungene vil være med på bildet lenger må jeg tenke litt på hvordan vi løser det, men det julekortet vi har fått desidert mest positive tilbakemeldinger på var det året vi hadde med hele gjengen, både to og firbente.
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Julekort med bilde av barnVel, mine foreldre sendte rundt et av seg selv sammen med barnebarna i forfjor. De er 60. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilde av barnJeg syns nå aldri det er dumt å sende julebilde av ungene, uannsett alder. Er like koselig uannsett alder syns nå jeg.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnI fjor fikk jeg flere kjempehyggelige kort med bilder av ganske store barn (tenåringer). Det er superkos, opg veldig gøy å følge med på barna til venner man kanskje ikke treffer så ofte. Jeg liker bildekort uansett alder på de avbildede, jeg.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Julekort med bilde av barn
'
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilde av barnEldste er 9 i år og han skal være med på julekortet sammen med minsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Julekort med bilde av barnDet er da aldri patetisk med barn på julekort vel, uansett alder. Man slutter vel bare når ungene ikke vil mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnVi skviser nok alle ungene inn på samme kortet i år igjen
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnDet aller koseligste er hele familien synes jeg. Ellers tenker jeg at det ikke finnes noen øvre aldersgrense, men det er ikke så mange som sender julekort med tenåringen.
![]() |
#17 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Julekort med bilde av barn
Elsker julekort med bilder! Aldersdiskriminering utgår med høye kneløft og alle blir satt pent inn i album
![]() |
#18 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Julekort med bilde av barnVi får da fremdeles julekort fra venner med bilde av "ungdommene", noen av dem er langt over 20 år.
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilde av barnJeg liker julekort med bilder av ungene, gjerne til de blir voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Julekort med bilde av barnJeg syns det er naturlig og sjarmerende helt til det er en flau tenåring som kommer i posten. Som om muttern ikke vil innrømme at ungen ikke er liten og søt lenger.
![]() |
|
|