|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkVi er 3 familier som har planer om å leie et stort hus (villa, vingård..) i sommerferien 2012. Aktuelle land er Spania og Frankrike. Huset bør være bra standard, minst 12 ordentlige soveplasser, ha et ok svømmebasseng og et område for lek og kos. Vi har søkt litt og en del er utleid allerede. Trenger tips om fine områder, gode utleiere og gjerne om konkrete hus. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkKunne dette vært noe for dere?
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkVi leide gjennom denne: http://www.holiday-rentals.co.uk/?ic..._None_LEXT_all |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkSjekk ut Bonsdorffvillas.com
|
|
|
#5 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkVi leide denne villaen i sommer:
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Villa/vingård til 3 familier i sydligere strøkNesten så jeg skvatt her, vi er nemlig tre familier som ser etter akkurat det samme. Vi har faktisk allerede forkastet Frankrike siden det er mye utleid og veldig dyrt. Slik det ser ut nå havner vi i Portugal faktisk. Jeg liker veldig godt å søke på homeaway. |
|
|
|
![]() |
|
|