|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Førjulstur til London - trenger tipsHva gjør man i London før jul når hovedfokuset ikke skal være shopping? Vil gjerne ha tips til koselige og fine steder. Musikal er selvsagt på lista, det er også et besøk på Vinopolis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Førjulstur til London - trenger tipsVi skal også på førjulstur til London! Vårt hovedformål er riktignok shopping, men utenom Oxford Street. Det vi tenker å få med oss ellers er Kew Gardens i vinterskrud, Columbia Road Flower Marked (jeg har vært der om sommeren, og gleder meg til å se det om vinteren - det er visstnok flott!), Tate Modern, Barbican - både for å tusle rundt i den fantastiske arkitekturen, spise og sjekke galleriene.
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Førjulstur til London - trenger tipsIkke hovedfokus på shopping?
|
|
|
#5 |
|
En som trener
|
Sv: Førjulstur til London - trenger tipsTakk, mange gode tips allerede jo! Jeg er også veldig anglofil, og elsker å bare være i London. Men det er jo fint å bare være på de rette (og nye) stedene også.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |