Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dagens episode av One Three Hill

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-07, 00:04   #1
Mimi
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Mimi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dagens episode av One Three Hill

Noen som følger med på dette???
Jeg så forrige ukes episode, men glemte denne. Kan noen fortelle hva som skjedde idag???
Eller fortelle meg når en evt reprise går???
Kunne skytt meg selv for å ha glemt det idag!

Mimi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:45   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens episode av One Three Hill.

Hm.

Jeg surfet innom en liten stund, uten at jeg egentlig fikk med meg så mye.

Det så ut som om han med mørkt hår med gravid kone (?) var med i en ulykke, der hun holdt på å miste barnet. Han med lyst hår falt om på gaten, men ble brakt tilbake til livet av en litt lubben mann med svart hår som jobbet på et bilverksted (men han var død, fordi en eller annen hadde drept ham).

Ja. Hm.

Det var vel det jeg fikk med meg.

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-07, 10:55   #3
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens episode av One Three Hill

Lukas (er det det han heter?) Var en "engel" i denne episoden. Hvor han møtte onkelen sin igjen som ble skutt. Episoden handlet på en måte om hva som hadde skjedd hvis Lukas hadde tatt andre valg i livet.
At Payton(skrives det slik) ville ha dødd hvis han ikke hadde gått tilbake til skolen og reddet henne. Og at da ville ho mørkhårede venninnen akgret resten av livet på at hun ikke tilga payton. Hvis Lukas hadde dødd ville payton aldri glemme han.
Og så prøvde onkelen å fortelle Lukas om hva som skjedde da han ble skutt. At det var faren hans som skøt onkelen, og ikke eleven.
Kona til broren hans overlevde, barnet også. Og helt på slutten åpnet også Lukas øynene. Du bør nok se reprisen. For jeg har egentlig ikke fulgt med på denne serien man har sett de to siste episodene.

Faren til Lukas og broren, tar på seg skylda for å ha drept han "slemme". (Som boren til Lukas hadde lånt penger av.) Så nå sitter han i fengsel. Og jeg tror onkelen til Lukas har "hjemsøkt" han en siste gang.

Oi dette ble ikke så forståelig. Kom med spørsmål.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:08   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Åh tenkte vogn jeg når jeg så overskriften.. *babysyk*

har ikke sett det der på lenge..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-07, 21:45   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det heter vel "One Tree Hill"? :spikker:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-07, 15:39   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva handler denne serien om, og hvem er i målgruppa (aldersmessig)?

Har sett den til salgs i dvd-bokser - men aner ikke hva slags serie det er, så har ikke villet kjøpe den ennå.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.