Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny mobil, noen som kan anbefale meg?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 18:17   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny mobil, noen som kan anbefale meg?

Trenger en ny mobil da den gammle Se. ser ut til å avgå med døden snart...

Max max pris er 2000, hels rimligere, uten ab. (Jeg har onecall nå.)
Kamera bør vere av ok kvalitet, ellers ingen spes betingelser.

Noen?

Gammel 31-10-11, 18:19   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny mobil, noen som kan anbefale meg?

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg elsker min nye iPhone 4!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 18:25   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jammen der er altfor dyr for meg!

Gammel 31-10-11, 18:32   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Er dette noe? http://www.elkjop.no/product/mobil-o...zte-blade-sort

Eller Se Xperia mini? http://www.elkjop.no/product/mobil-o...eria-mini-hvit

Gammel 31-10-11, 18:38   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

http://www.amobil.no/artikler/huawei_u8800/89658 eller...

Noen som har noen erfaring med "billig-mobiler"?

Gammel 31-10-11, 18:52   #6
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en xperia mini og er fornøyd med den. Men jeg har også hørt det motsatte.

Gammel 31-10-11, 20:25   #7
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Superfornøyd med min Xperia Arc.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 22:51   #8
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Superfornøyd med min HTC Wildfire, betalte 1 kr for den og ca 230,- mnd.

Gammel 31-10-11, 22:53   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg elsker min nye iPhone 4!

I know, men jeg har abonnement og betalte bare 999,-

Gammel 31-10-11, 23:31   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Men med abb. blir det vel uansett mye dyrere sumsumarum, enn hva om jeg kjøper mob. uten abb, og har folkepakken fra onecall (199 i mnd).

Gammel 01-11-11, 00:52   #11
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Det spørs egentlig.
http://www.djuice.no/mobil/#?brand=-...rt=-1&_suid=51 her for eksempel får du telefon forholdsvis rimelig, får med tilsvarende abbonement som du har i dag, og betaler i tillegg 250,- pr mnd ned på telefonen.
Dvs abbonementprisen på 449,- inkluderer tilsvarende abboment som du har i dag, og nedbetaling.
Om du da ser på f.eks denne så er totalsummen for 1 år 4991,-. Om du trekker fra 199,- *12 mnd som er det du betaler på abbonementet ditt i dag så vil det si at denne telefonen i praksis koster deg 2604,-. Jeg vil si at denne er en mye bedre telefon enn SE X10 mini.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 13:29   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Men med abb. blir det vel uansett mye dyrere sumsumarum, enn hva om jeg kjøper mob. uten abb, og har folkepakken fra onecall (199 i mnd).

Det gjør det helt sikket. Tror jeg betaler 400 i måneden, men har mye gratis MB, mange sms og mange timers gratsi ringetid.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.