|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Crazy Cat Lady
|
![]() [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Jeg skal pusse opp et slitent, syrelutet vitrineskap. Det er forferdelig umoderne, men jeg er glad i det fordet
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Kjøpe LED spotter? De avgir lite varme. Jeg ser at du har både Clas Ohlsson og Biltema i Tromsø. Dette systemet ser fint ut, varmhvitt lys og kan bygges ut til maks 5 lamper. http://www.clasohlson.no/link/m3/Pro...?artnr=36-3828 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Tusen takk for tipset, det skal jeg sjekke ut
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Mannen kjøpte akkurat LED-spotter til en slikk og ingenting på Ebay, tiltenkt bruk på hytta, der vi ikke har innlagt strøm. Det er i hvertfall veldig mye billigere enn LED-lys fra vanlige butikker, dersom du har tid til å vente litt.
![]() |
#5 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Jeg har ikke lyst på noe batteridrevet, og jeg er litt skeptisk til e-bay, man vet aldri hva slags spenning slike ting er ment for, eller om det kommer med riktig plugg
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Er du også en sånn Jula-er? Jeg har en mann i hus som snakker om nybutikken med stjerner i øynene. Som om det ikke var nok med Biltema og CO fra før...
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Jula er så billig i disse huskjøp og oppussingstider
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [gjør-det-selv] Montere lys i vitrineskap?Åå. elsker Jula jeg også! Da kan du kjøpe LED der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|