|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Damenes aftenDen siste tiden har det stadig dukket opp FB-invitasjoner til forskjellige arrangement på kjøpesentere etc. Et kvarter etter vanlig stengetid åpner de for damer og det finnes utvalgte tilbud.
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aftenDe retter seg sikkert mot damene fordi det er de som tradisjonelt sett handler mest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Damenes aften
Jeg mener ja. Og nei, jeg faller ikke for den. Men så har ikke jeg shoppinggener heller.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Damenes aftenSelvfølgelig er det en pr-greie, og selvfølgelig har man undersøkelser og statistikk som viser at damer er de som shopper mest, og det er derfor hensiktmessig å henvende seg til dem. Ved at det bare er til damer og ikke nattåpent gir det en ekstra dimensjon av eksklusivitet. Jeg kunne fint ha benyttet meg av det hvis det var en tilbud der jeg var interessert i, jeg ser ikke at det er å "falle for", heller ren fornuft.
![]() |
#5 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aftenEr det i det hele tatt lov?
![]() |
#6 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Damenes aftenJeg og to venninner er årlig på Damenes Aften på Bohus. Vi shopper svært lite, men koser oss med forelesningen, tapas, champagne og venninnetid.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Damenes aftenHar vært på en slik,og det var på byggmakker |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Damenes aftenJeg tviler sterkt på at dette er lovlig. Og nei, jeg gjør igrunnen alt jeg kan for å unngå shopping jeg. |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Damenes aftenAldri hørt om.
![]() |
#11 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Damenes aftenJøss, jeg shopper på helt feil sted, evt alt for lite, for dette har jeg virkelig aldri hørt om.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Damenes aftenSlike venninne-aftener og VIP-salg og kundeklubb-spesialpriser etter åpningstid og hva det nå heter har vel eksistert i alle år, trenger man noe i butikken er det vel greit nok. Ellers er det vel fint lite å bry seg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|