Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Damenes aften

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-11, 11:40   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damenes aften

Den siste tiden har det stadig dukket opp FB-invitasjoner til forskjellige arrangement på kjøpesentere etc. Et kvarter etter vanlig stengetid åpner de for damer og det finnes utvalgte tilbud.

Jeg er muligvis av den vrange typen, for dette synes jeg bare blir fjollete. Hvis de har så mange tilbud, hvorfor ikke nattåpent? Har de tilsvarende aften for menn? Barn? Pensjonister? Blondiner?

Er det en ny PR-greie og faller du isåfall for den?

Gammel 03-11-11, 12:08   #2
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Damenes aften

De retter seg sikkert mot damene fordi det er de som tradisjonelt sett handler mest?
Jeg skal på en slik happening i kveld, markedsført som venninnekveld på utvalgte butikker ved et kjøpesenter. Jeg er invitert med av en god venninne, og jeg blir med for å tilbringe tid sammen med henne. Om jeg finner noe å handle også, er det helt ok. For meg er det et fint påskudd for å komme meg ut av huset.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 12:11   #3
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Er det en ny PR-greie og faller du isåfall for den?

Jeg mener ja. Og nei, jeg faller ikke for den. Men så har ikke jeg shoppinggener heller.

Men jeg lar meg irritere bittelitt. :litt rødstrømpe:

Gammel 03-11-11, 12:14   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig er det en pr-greie, og selvfølgelig har man undersøkelser og statistikk som viser at damer er de som shopper mest, og det er derfor hensiktmessig å henvende seg til dem. Ved at det bare er til damer og ikke nattåpent gir det en ekstra dimensjon av eksklusivitet. Jeg kunne fint ha benyttet meg av det hvis det var en tilbud der jeg var interessert i, jeg ser ikke at det er å "falle for", heller ren fornuft.

Generelt er jeg lite interessert i shoppehappenings.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 15:16   #5
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Er det i det hele tatt lov?

Gammel 03-11-11, 15:56   #6
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg og to venninner er årlig på Damenes Aften på Bohus. Vi shopper svært lite, men koser oss med forelesningen, tapas, champagne og venninnetid.
Ingen tvil om at det er en pr-greie rettet mot en kjøpesterk gruppe.
Så ja, mulig jeg faller for den.

Gammel 03-11-11, 16:26   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Klart det, det er knallkjekt!

Gammel 03-11-11, 17:37   #8
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært på en slik,og det var på byggmakker hva gjør man ikke for gratis underholdning, musserende vin og tapas!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 18:02   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tviler sterkt på at dette er lovlig. Og nei, jeg gjør igrunnen alt jeg kan for å unngå shopping jeg.

Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 19:18   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Aldri hørt om.

Gammel 03-11-11, 19:23   #11
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, jeg shopper på helt feil sted, evt alt for lite, for dette har jeg virkelig aldri hørt om.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 20:02   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slike venninne-aftener og VIP-salg og kundeklubb-spesialpriser etter åpningstid og hva det nå heter har vel eksistert i alle år, trenger man noe i butikken er det vel greit nok. Ellers er det vel fint lite å bry seg med.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.