Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan oppbevare løse DVD-filmer smartest?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-11, 13:48   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Hvordan oppbevare løse DVD-filmer smartest?

Som i: Vi har ganske mange (les: en overflod) av dvd-plater. Jeg har gitt opp forsøk på at de skal være i plastcoveret sitt. Jeg har også kastet en del cover. Så, hvordan kan jeg oppbevare disse slik at de tar lite plass men sånn at man fortsatt ser hva det er for film? Et system som en snart fireåring kan bruke? Lommer? Stabler? Løst i en skuff?

Jeg har prøvd med sånne tykke mapper, men siden det er så mange filmer tar disse mappene ganske stor plass og blir litt tunge...og filmen blir satt tilbake ved siden av mappen istedet for inni.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:34   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan oppbevare løse DVD-filmer smartest?

Søskenbarnet mitt har kjøpt noen sølv/metal dvd kofførter på IKEA som de har dvd platene i. Ungen har siene i en kofført så åpner de bare å blar til de finner den de vil ha.Dvdene inni der er i plastlommer.
Genialt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 14:40   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan oppbevare løse DVD-filmer smartest?

Vi har de også i plastlommer fra Clas Ohlson, og i cd-esker fra IKEA. Veldig plassbesparende.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no