Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kristian Valens nye video/låt

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 19:50   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kristian Valens nye video/låt

Hva synes dere om videoen og sangen til Kristian Valen, folkens?
http://www.vgtv.no/#!id=45962

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 19:58   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristian Valens nye video/låt

En blanding av og :Puteflau:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:02   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

En blanding av og :Puteflau:

Ikke sant?

Jeg tenker at som parodi er den jo helt genial, men jeg er ikke sikker på om han prøver å være morsom, liksom. Selv om jeg lo godt og rått og lenge.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 04-11-11, 20:03   #4
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Jeg får litt lyst til å gjemme meg.
Når han gjør sånt, sliter jeg litt med å skjønne når han er komiker og når han er seriøs.

Gammel 04-11-11, 20:04   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han prøver garantert ikke å være morsom her.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:07   #6
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Nope, han prøver ikke å være morsom etter det jeg forsto på et intervju. Men han mente visst at den kom til å slå an i Amerika, og var forberedt på slakt fra norske kritikere/norsk publikum.

Jeg vet ikke om mannen i hine dager tenkte på å gjøre sangkarriere i tillegg til komikerkarriere, men om han tenkte på det, var det et særdeles dårlig trekk å parodiere Morten Harket så mye som han har gjort. Han høres kliss lik ut, og det blir veldig komisk for meg.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:08   #7
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åååkeeeiii....

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:10   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Uffda.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:13   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker sånn dramatiske historiesanger. Ikke sånn at jeg kan tenke meg å kjøpe eller høre på det helt av fri vilje, men når jeg tilfeldigvis ser det blir jeg veldig fasinert.
Han spiller jo på alle klisjeene, med forbudt kjærlighet og hele pakka. Man må jo like det.

Men Kristian Valen er ekkel, syns jeg.

Gammel 04-11-11, 20:18   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Dette er min anmeldelse:
Den videoen har jo alt. Solariumsbrun, kunstnerisk helt møter drømmeprinsessen, tilsett hvit cabriolet, slemme skurker og ditto mødre, krydre med vold, tvangsekteskap, regnvær og kandelabre og avslutt med stor finale med pistoler, skjønne jomfruer som ofrer livet for den solariumsbrune kunstneren, og rosebestrødde strender. Kritikerne som synes det ble litt over kanten mye klisjeer, er bare misunnelige for at det går an å finne på en så fin video og være så brun.

Gammel 04-11-11, 20:18   #11
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Datteren min på 13 synes den var fin, men litt "too much", lizzom.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:20   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Kristian Valen er så guffen.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 20:23   #13
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Det beste var fuglene i hjerteform helt i begynnelsen.

Gammel 04-11-11, 20:31   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøvde å se på, jeg virkelig prøvde, men jeg klarer ikke Kristian Valen. Han er bare ekkel!

Gammel 04-11-11, 20:31   #15
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes ikke den var så halvgærn, jeg. Til tross for at jeg ikke er noen fan av Kristian Valen.
Men han er smart, han lager en video de fleste ser ferdig, fordi det ligger et spenningsmoment i storyen. Får han dama til slutt, liksom?
Sangen var så som så. Ikke en sang jeg kommer til å spille på Spotify, for eksempel. Og Kristian er ingen stor sanger, men en middelmådig en. Han er mye bedre som imitator. Jeg tror at han har så mange roller forvirrer folk. Når man i hovedsak tenker på han som komiker, så blir det litt vanskelig å ta han seriøst. Dermed blir dette stuntet litt sånn... hæ? Hva vil han med dette?

Gammel 04-11-11, 20:50   #16
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg klarte ikke å fullføre. Det ble for flaut. Men så har jeg aldri vært noen stor fan av Valen heller. :grøss:

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:04   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kristian Valen er en fantastisk mann! Men jeg er for rastløs til å klare å følge med på en hel musikkvideo. Musikken var helt grei å ha som bakgrunn for FP/facebook-surfing.

Gammel 04-11-11, 21:15   #18
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Veldig, veldig pinlig video.

Sånn egentlig liker jeg Valen godt da, når han er morsom.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:16   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sangen var kjedelig, ellers har jeg ikke så mye å si på dette.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 21:19   #20
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Orket ikke se ferdig. Huttetu. Nå ser jeg heller Stonehenge en gang til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.