Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lave klesskap

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-11, 12:34   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lave klesskap

Jeg har skråtak på soverommene i andre etg, og det passer best at klesskapene står inntil disse veggene. Men, jeg sliter med å få tak i skap som er lave nok. De kan være max 175 cm høye, og helst i litt bedre kvalitet enn de billige pappskapene fra Jysk. Har nemlig et slik, da det var det eneste jeg fant i riktig høyde...

Hvor ser jeg etter lave klesskap?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:38   #2
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lave klesskap

Det vet jeg ikke, men er det et alternativ med en kombinasjon av f.eks Malmkommoder fra Ikea og et klesstativ?
Har sett den varianten i rom med skråtak, og det har vært både praktisk og lekkert.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:45   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.972
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lave klesskap

Evt hva med skyvedørsgarderobe? Man kan bestille den takhøyden og bredden man har behov for, og sette inn kurvhyller som utnytter høyden best mulig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:45   #4
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave klesskap

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Det vet jeg ikke, men er det et alternativ med en kombinasjon av f.eks Malmkommoder fra Ikea og et klesstativ?
Har sett den varianten i rom med skråtak, og det har vært både praktisk og lekkert.

Har tenkt tanken.. Nå kommer antageligvis jeg til å bytte soverom med guttungen, slik at jeg får laget meg en sykrok på soverommet, samt at jeg kan lagre mer der enn nå. Nå har han et rom på 26 kvm, og i praksis er halve rommet ubrukelig. Men om vi bytter, kunne jeg faktisk hatt kommoder langs hele den ene veggen, hvis lommeboka var enig.. Det hadde jo gjort at jeg hadde kunnet oppbevare mye mer på soverommet også, nå har jeg litt i gangen, litt under trappa, litt på ungenes soverom og litt på stua (utrolig nok). Tar ofte litt tid å bo seg til, og se de beste løsningene.

Det første problemet er da å få malt det store soverommet, som vi har utsatt et år. Det er ca 7 lag gammel maling der, og har nå oransje vegger, lys lime i taket, og mørkebrune lister. og det er malt for tre år siden :svime: Planen er å pusse ned, sparkle det som trengs, dekke til å sprøytemale hele rommet hvitt. Kjekt med pappa som er maler da gitt

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:45   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.963
Blogginnlegg: 37
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave klesskap

På barneavdelingen på IKEA har de iallfall et skap som er lavt nok, sambo har et slikt til skjortene sine. Kan finne ut hva det heter senere hvis du vil.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:48   #6
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave klesskap

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Evt hva med skyvedørsgarderobe? Man kan bestille den takhøyden og bredden man har behov for, og sette inn kurvhyller som utnytter høyden best mulig.

I know. Men det er noe med prisen, og ikke minst at huset fra 1930 er skeivt både her og der, og dermed trenger man plutselig snekker for å få det til å fungere. :btdt:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 12:59   #7
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lave klesskap

Du har disse, Hensvik fra Ikea:


De er 169 cm høye.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 13:00   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lave klesskap

Underskap/skuffer til kjøkken?

Evt så har Elfa noen løsninger som du skrur fast til veggen og så hekter på hyller. Foran kan du lage forheng du kan dra for, billigere enn skyvedører

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no