Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

REN Skincare

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-11, 21:44   #1
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

REN Skincare

Fikk en prøve på en ansiktskrem fra REN her om dagen, og den var fantastisk bra. Men her i området (Lørenskog) har jeg ikke funnet noe parfymeri som selger dette merket. Kan noen hjelpe meg? Eventuelt med en nettbutikk?

Gammel 06-11-11, 21:49   #2
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Sv: REN Skincare

Vitus apotek! Der får man også være med i en rabattordning så man får prosenter på kjøpene. Jeg er veldig fornøyd med Ren selv!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 21:54   #3
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Så flott! Har bare sjekket parfymeri og tenkte aldri på apotek kan ha det!!!

Takk for tips!

Gammel 07-11-11, 08:05   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Har vært på apoteket her i sør også, og fått mange prøver på REN-produktene, jeg fikk små bokser med ulike produkter som jeg kunne prøve hjemme før jeg bestemte meg. Super service (men det resulterte i at jeg ikke kjøpte noe, for meg var ikke disse produktene særlig gode).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 10:33   #5
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

Vitus apotek! Der får man også være med i en rabattordning så man får prosenter på kjøpene. Jeg er veldig fornøyd med Ren selv!

Med rabatt kortene til Vitus er det svært gunstig. Også fornøyd bruker.

Gammel 07-11-11, 21:10   #6
Amic@

Amic@ sin avatar

Standard

Vitus skal besøkes!!!

Gammel 07-11-11, 22:44   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke rabattkort?

Cubus har også REN.

Gammel 07-11-11, 22:46   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke noe på det. Ingenting i verden kan være bedre enn Sisley

Gammel 08-11-11, 09:13   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvilke rabattkort?

Cubus har også REN.

Medlem Bonuskort heter de. Kan nok stemme at jeg meldte meg inn da jeg fikk eldste. Fikk nyfødt pakke.

Gammel 08-11-11, 10:33   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tror ikke noe på det. Ingenting i verden kan være bedre enn Sisley

Hva er det da? Hvor finner man det?

Gammel 08-11-11, 12:06   #11
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sisley er sånn cirka det dyreste du får tak i innen hudpleie, og finnes vel bare i Bergen, tror jeg. Bra for lommeboka mi.

Gammel 08-11-11, 13:04   #12
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Standard

Neida, klart vi har Sisley i Oslo og omegn, i hudpleiesalonger. Og Bentes Hudpleie i Trondheim. Deilig eksklusivt og fristende, men jeg klarer meg fint uten. .

Gammel 08-11-11, 15:00   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke dyrt. Og det er skrekkelig drøyt. Det er veldig verdt det. En tube koster en drøy tusenlapp og holder i 3-4 mnd. Da har man til gjengjeld perfekt hud som ser ti år yngre ut.

De fører Sisley på parfymeriet på Galleriet og det finnes på nett. Jeg har bare kjøpt Sisley i parfymerier. (Lillehammer, bla. Det er ikke så fancy, bare veldig bra. Bedre enn min gamle favoritt Dermalogica.)

Gammel 08-11-11, 20:07   #14
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå ble jeg nysgjerrig her, enda jeg har verdier tilsvarende en bil i dyre hudpleieprodukter her. Finnes på nett, sa du? Hvor?

Håper det ikke er snakk om Strawberrynet, for dem boikotter jeg.

Gammel 08-11-11, 20:08   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er utrolig fornøyd med REN.
Jeg har brukt både rensekrem og dagkrem derfra

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:09   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

http://no.strawberrynet.com/skincare.../25850/#DETAIL

Her feks. Det er denne jeg bruker.

Gammel 09-11-11, 10:46   #17
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

REN er også bedre enn Dermalogica, sådetså!

De rabattkortene får man om man spør. Totalkunde heter det kanskje?! Det er ett stempel pr 100 kr, for kjøp av alt unntatt legemidler. Etter 5 stempel får du 30% rabatt, etter 10 stk 40% og etter 15 stempel får du 50% rabatt.

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:59   #18
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

REN er også bedre enn Dermalogica, sådetså!

De rabattkortene får man om man spør. Totalkunde heter det kanskje?! Det er ett stempel pr 100 kr, for kjøp av alt unntatt legemidler. Etter 5 stempel får du 30% rabatt, etter 10 stk 40% og etter 15 stempel får du 50% rabatt.

Jeg bruker Dermalogica. Jeg har ikke prøvd REN. Hva gjør at du mener at denne er bedre?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 11:05   #19
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

REN inneholder ikke like mye tull som Dermalogica, ingen mineraloljer, syntetisk parfyme, parabener osv, mens Dermalogica fortsatt tviholder på parabenene sine.

Jeg liker veldig godt rensekremen for sensitiv hud fra REN, og dagkremen for tørr hud i perioder hvor jeg ikke er så tørr. Jeg har også lyst til å prøve oljeserumet med rose (Rose o12), mens jeg ikke likte omega 3-serumet fordi det i min nese luktet tran, til tross for at det kun inneholder ingredienser fra planteriket.

REN har også verdens beste peeling til ansiktet med små jojobakuler som peeler uten å irritere, og jeg liker lukta på dusjsåpe og bodylotion med neroli og grapefrukt, men bodylotionen gir ikke nok fukt til den tørre huden min med eksemtendenser. Jeg har tålt alle produktene fra REN veldig bra.

Gammel 09-11-11, 23:04   #20
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Vitusapotek.no selger REN og har 20 % rabatt på kjøp frem til søndag.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.