|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Borte
|
Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosDet ønsker jeg meg. Fint hvis oppskriftene er uten frukt, paprika, sopp, squash og aubergine.
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosRotmos lager jeg på slump. Kutter kålrabi, gulrot og søtpotet i terninger og koker det mørt. Bruker stavmikseren og blander i melk/fløte, salt, pepper og smeltet smør. Blir bra hver gang, selv om mengdene aldri er like. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmos
Sånn gjør jeg det også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sånn gjør jeg også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosJeg ovnsbaker grønnsaker, veldig forskjellig hva jeg bruker... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosTakk for mange fine tips.
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosJeg syns fløte er aller best, men bruker melk til hverdags for at det skal være litt lettere. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruker som regel bare melk, fløte hvis vi tilfeldigvis har det i kjøleskapet, men da bruker jeg ikke melk. Jeg tar det på slums, en dæsj eller to. Jeg liker det best litt grovt, men det er jo en smakssak. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmosJeg liker det også litt grovt, og bruker bare en dæsj melk eller fløte. Kanskje en halv dl? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på ovnsbakte grønnsaker og rotmos |
|