Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Fore gardiner

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 09:51   #1
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fore gardiner

Jeg er sømnovise. Jeg kan legge opp bukser, og jeg har sydd noen gardiner i årenes løp (helt rette, enkle greier, that is). Nå har jeg kjøpt stoff og for til gardiner til det rommet som skal bli lillesøsters, men jeg har aldri foret gardiner før. Hva gjør jeg?

Gardinstoffet ble kjøpt på stoff og stil for noen uker siden. Nå i helga kjøpte jeg foret i en annen butikk, og hun som "hjalp" meg var så kjapp og innbød ikke særlig til de mer grunnleggende spørsmålene. "Du syr rette mot rette, og foret kan gjerne være litt mindre enn gardinstoffet." Eh, javel. Me not understand. Orker noen å forklare? Jeg har forsøkt å google, men finner ikke ut av det.

Gardinene skal være i to fag (heter det det?), og trekkes for og fra hver dag. Jeg har kjøpt rynkebånd med hemper i som jeg bare har tenkt å trekke gardinstanga gjennom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.