|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen tips til små overraskelser i matpakka?Dattera på 6 elsker små overraskelser i matpakka. Det gjelder ikke nødvendigvis matinnholdet, men mer presentasjonen. Jeg har tegna fjes på cherrytomaten, trykka ut hjertefigur av brødskiva, klipt ut smilefjes på eplet, men etter det svikta fantasien. Noen gode tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Hva med små lapper med hilsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?
Her tror jeg storesøster ønsker seg lapper, for plutselig kan jeg finne lapper i matboksen der det står 'ha en fin dag, hilsen mamma' og jeg har ikke skrevet dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hahaha, den var søt da. Min skriver av og til lapper til meg, og det er bare supersøtt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Lag "mellomlagspapir" selv hvis du har lamineringsmaskin. Det er jo bra for miljøet også. Jeg har laget med bilder av oss i familien, klipt ut figurer fra barnetegninger og av kort og utklipp med barnemotiv. Du kan også skrive fine ord og beskjeder.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Lag små spidd med små tomater, osteterninger og pepperonipølser.
![]() |
#8 |
Logistikkdronning
Utrolig smart - takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Pleier også å lage lapper. Skriver/tegner på mellomleggspapir og teiper det fast i lokket. Idag f.eks. så står ukens gloser på lappen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Det var kjempelurt med laminert mellomleggspapir Veslemøya! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Jeg holder på med prosjekt "lage matpakke selv". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Egg laget i eggmold (kjøpes på ebay) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøvde meg med egg i matpakka til storesøster, da lurte hun på om jeg neste gang kanskje kunne koke det litt lengre slik at det holdt seg varmt til hun skulle spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Leser
|
Så skjønn, da.
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Ja, hadde det gått ann så hadde det jo vært greit |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Putte feks nøtter eller druer i en fancy muffinsform av papir (eller silikon).
![]() |
#17 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Pene bursdagsservietter, smågreier i slike bursdagsposer med klips på, lapper med slike "minnebok- dikt" ( blant barna her har ingen minnebøker, så jeg kan briljere med de ENKLESTE minneord - typ LEV VEL skrevet oppå hverandre, gid lykken må gro som gresset bak do og ungene komme to og to, når du blir gammel og ingen vil ha deg.., roser er røde, fioler er blå - osv.... Eller en liten vits. alle barna rodde i båten, unntatt Kåre, han var åre :hehehe: Eller er ikke det lov lenger.... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Logistikkdronning
![]() Sv: Noen tips til små overraskelser i matpakka?Mange gode tips her - tusen takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|