Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Elendig kjøkkenkonsulent

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 14:38   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Elendig kjøkkenkonsulent

Ja, det har vi klart å skaffe oss.

Vi har kjøpt nytt hus som vi pusser opp og kan ikke flytte inn før kjøkkenet er ferdig. Vi har snekkere der nå som setter opp gipsplater, sparkler og maler etter at vi har revet ned og klargjort og fjernet bærevegg etc.
Vi har brukt ca en måned på å tegnetimer, mailer for å bestemme oss for alt. Det har vært noen endringer underveis og for over en uke siden, mandag, sendte jeg siste planløsning over på mail. Den har vi selv bestemt oss for, altså forkastet hennes første forslag som hun har holdt seg til siden første tegnetime. Vi har hatt tre timer. Hun har ikke kommet med særlig mange ideer eller forslag, hun har kun tegnet inn en løsning som hun har endret noen ganger etter innspill fra oss. Fredagen før mandagen da jeg sendte over endelig planløsning mailet jeg med henne vedrørende benkeplate. Jeg hadde ombestemt meg fra dagen før og ba om hjelp til å velge. Hun svarte litt frekt. Etter at jeg sendte mail om hvilken vi hadde bestemt oss for fredag lunsjtider hørte jeg ingenting mer. Sendt som nevnt over endelig plan med egen tegning og detaljer mandag morgen da vi hadde tenkt masse i helgen og funnet ut at opprinnelig planløsning ble for trangt til spisestua. Hørte ingenting hele dagen. Sendte en purremail tirsdag ved lunsj, hørte ingenting resten av dagen. Onsdag ringte jeg, hun hørtes litt flau ut og skjønte at jeg var utålmodig. Forklarte at vi var klare og at vi ønsket å få bestilt mht leveringstid, noe hun også hadde påpekt uken før at vi måtte tenke på. Da lovte hun endelig tilbud inkludert alt dagen etter, torsdag. Hørte ingenting hele dagen. Sendte en mail fredag der jeg skrev at jeg forventet å få noe den dagen. Hørte ingenting. På mandag hørte jeg heller ingenting før utpå dagen, da ringte hun selv etter å ha sendt en mail om at hun hadde hatt syke barn. Greit, hun lover å ta med pc hjem og få levert til oss igår kveld. Fikk ingenting. Ringte dit ved lunsjtider og la beskjed via en annen om at jeg ventet på tilbudet og bestilling. Hun ringte meg nå og mente hun hadde sendt meg to mailer...jeg har ikke fått dem, men jeg har fått andre mailer idag. Nå har hun lovet oss til ca kl 16 idag. I tillegg hadde hun ikke fått med seg at vi hadde endret bredden på kjøkkenøya som jeg sa forrige uke og også skriftlig har meddelt.
Jeg er så misfornøyd med oppfølging og at hun som konsulent ikke har vært mer rik på ideer, forslag, smarte løsninger, tips til hva som er dårlig etc..
:grrr:

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:43   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Hvorfor har du ikke bare bedt om en annen selger?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:45   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Det er mange gode kjøkkenkonsulenter i Oslo. Men nå tenker du ikke å bytte leverandør eller konsulent?

Du får ta vare på korrespondansen, og gjøre krav på dine bestillinger. Skjønner at det er hektisk i innspurten og endringer siste uke kanskje er uheldig, men det kommer jo an på leveringsfrister og krav til deadline, om det var noen.

Lykke til, derer kommer nok i mål, kanskje ikke 100% første uken.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:47   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Jo, jeg har vært på nippet til å ringe daglig leder og be om det, men så har det vært sånn at jeg har tøyd strikken en dag av gangen og tenkt nåååå kommer det. Hadde hun ikke ringt igår, så hadde jeg gjort nettopp det. Kan skylde på meg selv der. Må bare blåse ut litt.
Er det forresten vanlig å måtte betale for benkeplate og hvitevarer, altså delbetale, for å få bestilt?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 14:52   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Jeg tror rett og slett hun virket litt irritert for at vi gjorde en del endringer den første tiden, vi kom inn til to ekstra tegnetimer etter den første. Hun ville det istedenfor at vi mailet. Det svaret jeg fikk når jeg trengte hjelp til å velge benkeplate synes jeg var frekt. Hun har også spurt flere ganger om vi er sikre på valget etterpå, men kommer ikke med alternativer.
Jeg hadde byttet konsulent eller sågar kjøkkenleverandør dersom vi hadde hatt mer tid. Men vi bor midlertidig mens vi pusser opp og har ikke mer tid til å styre, vi må bare få bestilt og håpe det ikke blir noen forsinkelser. Det er litt vanskelig å beregne akkurat nå i startfasen hvor lang tid snekkerne bruker, men det ser ut som vi kan komme i mål om noen uker og det er 4 ukers leveringstid på benkeplate som tar lengst tid.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:05   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Er det forresten vanlig å måtte betale for benkeplate og hvitevarer, altså delbetale, for å få bestilt?

Ja, hvis varer er bestilt på mål eller kommer fra underleverandører. Vet ikke hvor vanlig, for det er ikke så ofte vi har bestilt kjøkken. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 15:29   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Ja, hvis varer er bestilt på mål eller kommer fra underleverandører. Vet ikke hvor vanlig, for det er ikke så ofte vi har bestilt kjøkken. .

Takk for svar.
Jeg har selvgransket oss altså, og kommet fram til at vi ikke har vært særlig vanskelige kunder.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:55   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Kjedelig, hvor har dere bestilt?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 20:49   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Kjedelig, hvor har dere bestilt?

Sendt deg prikk. Hun toppet det med tilbud med feil i ettermiddag uten nye tegninger fordi hun ikke har notert ned fra telefon med meg mandag og tydeligvis ikke lest mailene mine der det står skriftlig med vedlegg tegnet opp for henne.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:13   #10
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Be firmaet om en ny konsulent snarest.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 21:17   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Eller ta med de endelige tegningene til en annen leverandør. Det bør jo gå på 1-2-3 for dem å smelle sammen et tilbud, så lenge dere har funnet ut av løsningene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:13   #12
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Polyannas forslag!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:20   #13
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Polyannas forslag!



Vær forresten obs på at det kan komme en uventet stor elektrikerregning i forbindelse med bytting av kjøkken. Les; budsjettsmell så det holder her, etter at elektrikeren har funnet ut at det må gjøres utbedringer for femti tusen hos oss. Vi har ikke et spesielt gammelt hus en gang.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:34   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Hm, gode forslag. Jeg tror vi prøver annen leverandør hvis det ikke er helt korrekt imorgen. Det er bare lite fristende siden vi er helt i sluttfasen.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:35   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.



Vær forresten obs på at det kan komme en uventet stor elektrikerregning i forbindelse med bytting av kjøkken. Les; budsjettsmell så det holder her, etter at elektrikeren har funnet ut at det må gjøres utbedringer for femti tusen hos oss. Vi har ikke et spesielt gammelt hus en gang.

Ja, vi har heldigvis hatt kjempehjelp av to elektrikervenner som har gjort masse jobb gratis og pappa som er elektroingeniør, ellers ville det blitt dyrt. Masse skjult anlegg som måtte gjøres om og dras andre veier, kabler som måtte kuttes og mer kurser som tåler større belastning.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:36   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Har dere bestilt fra en leverandør som begynner på K ?
Dere er i såfall ikke de eneste som har opplevd total mangel på kundeservice.

Gjør som Polyanna sier.

Lykke til. Kjedelig når ting ikke går som man håper.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:39   #17
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Har dere bestilt fra en leverandør som begynner på K ?
Dere er i såfall ikke de eneste som har opplevd total mangel på kundeservice.

Gjør som Polyanna sier.

Lykke til. Kjedelig når ting ikke går som man håper.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:00   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Jeg ville også vært bekymret for at hun fikk til leveransen, for å være helt ærlig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:11   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ville også vært bekymret for at hun fikk til leveransen, for å være helt ærlig.

Tenker at hvis det bare blir bestilt iht spesifikasjon vi har godkjent er det ute av hendene hennes, men er det noe spesielt du peker på? At hun kommer til å rote det til uansett med bestilling lizzom?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 23:14   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elendig kjøkkenkonsulent

Jeg tenker vel bare at det er mye mikk og makk i en sånn prosess og jeg ville hatt en konsulent jeg stolte på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no