|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Råsa plasttreHvor får jeg kjøpt det? Må være skikkelig juletrehøyde på det, altså over 180 cm.
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Råsa plasttreRusta i Sverige, har rosa, hvite, blå, grønne plasttrær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Råsa plasttreEvt. hvitt kan også være aktuelt.
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Råsa plasttrePlantasjen har vel hatt fargede plasttrær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Råsa plasttreStemmer det, Pepper. Hva betalte dere? Jeg skal bare ha det i loftsstua, så jeg vet ikke om jeg gidder å gi så mye for det.
![]() |
#7 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Råsa plasttreSynd du ikke har mulighet til å få det fra Sverige, de har 210 cm rosa juletre på Rusta til 399... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Råsa plasttre
Finens det noen Rusta i nærheten av svenskegrensa på Østlandet da?
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Råsa plasttreSe det ja, Nordbysenteret kan jeg jo kanskje få med meg mamma en tur på.
![]() |
|
|