|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: Noen som har flydd TAP Portugal?Har bare flydd TAP Portugal til Lisboa, kan ikke huske noe annet enn at de virket som et helt ålreit flyselskap. De er vel med i Star Alliance?
|
|
|
#5 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har flydd til USA med TAP Portugal?Jeg har flydd TAP til Brasil fra Lisboa. God service, og helt ok plass. Ikke noe dårligere enn da jeg fløy SAS til USA nå i år, selv om det er 5 år siden jeg fløy TAP. Gardemoen og reiseselskapet hadde gjort masse feil med setereservasjoner og diverse, og det var bare velvilje og god hjelp å få fra TAP. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har flydd til USA med TAP Portugal?Jeg har reist med TAP fra Azorene til Lisboa, det var en Airbus 310, tror den kom fra Chicago. Vi var heldige å få plass fremst i flyet, business. Hadde det veldig bra. Varmmaten forble urørt, den var ikke bra.
|
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Noen som har flydd til USA med TAP Portugal?Jeg har også flydd TAP over Atlanteren, men til Brasil, ikke USA. De er akkurat som andre selskaper type SAS. Ikke overveldende luksus, akkurat, men helt normalt. TV i seteryggen og 3-5-3 rader, hvis jeg husker rett? God service og hyggelig betjening.
|
![]() |
|
|