|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Vi skal på fest i helgen og alle skal ta med en gave til 100,- som skal brukes i forbindelse med en pakkelek.
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Sjokolade har vært veldig populært i pakkeleker jeg har vært med på. Brettspill får man tak i rimelig på en del lekebutikker, det kan også passe til begge kjønn.
|
|
|
#3 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Kalender? Er snart årsskifte. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Det er alltid gøy med duppedingser man ikke skjønner hva er.
|
|
|
#5 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Bok (pocket-utgave).
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Flaxkalender? Aner ikke hva den koster da, kom jeg på ...
|
|
|
#7 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Ohhh! Pakkeleken er morsom.
|
|
|
#8 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Pent gavepapir er et must. *husker tanter som måtte ha den sølvfargete pakken, som viste seg å være en nylonstrømpebukse*
|
|
|
#9 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Kondomeriet har jo mykje som kan passe i festlig lag.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Gavekort på polet.
|
|
|
#12 |
|
One of These Days
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Jeg har sett sånne spill i små pakker som løser opp stemningen på fester, husker ikke hva det het, men tror det bare het partygames. Må være en ypperlig gave til begge kjønn. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?
Jordbærstilkfjærner!!! ![]() Den skaper iallefall diskusjon og ikke så rent lite latter. Vi bruker den faktisk også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Jeg ville kjøpt Markens grøde av Knut Hamsun i pocketutgave. Det er en av mine yndlingsbøker og jeg pusher den på alle i håp om at de skal lese den. Det er jo en fantastisk bok.
|
|
|
|
#15 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Mange gode forslag her.
|
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Takk for nyttige tips, skal ta en tur ut og se etter en unyttig dings som kanskje blir nyttig allikevel eller noe annet morsomt. I verste fall blir det alkohol og/eller sjokolade.
Jeg elsker boken selv, men innser at jeg nok er den eneste i dette laget som ville satt pris på den. Og siden jeg har den så får jeg finne på noe annet.
|
|
|
#17 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
På Enklere liv finner du helt sikkert noe!
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til 100-lappen når man ikke vet hvem mottaker er?Det første jeg tenkte på var en variant av sånne dingser til å feste på vinglasset slik at man kan holde styr på "eierforholdet" på fest.
|
|
|
|
#20 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Fniis, ja for eksempel sånn som jordbærstilkfjerneren din.
|
![]() |
|
|