|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hvor vondt er det lov å lukte på trening?Ja, det lurer jeg på. I dag var det en mann som luktet så vondt og sterkt at hele lokalet rett og slett ble forpestet. Og han luktet sånn allerede da han begynte å løpe på tredemølla ved siden av meg. Jeg måtte rett og slett gå vekk derfra, for jeg ble direkte kvalm. Prøvde å trene på apparater som lå litt unna, men det hjalp ikke allverdens. Til slutt gikk jeg ned i etasjen under, der det er et rom med noen få apparater. etter at jeg hadde vært der i fem minutter, dukket han opp der også, og fylte selvfølgelig hele rommet på to sekunder. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Jeg synes det er helt kurant å si fra til betjeningen i en sånn situasjon. Det blir på samme måte som andre typer ubehagelig oppførsel/fremferd hos andre på treningssenteret, synes jeg. Det er vanlig at de har regler for påkledning, blant annet, og jeg skulle tro grunnleggende hygienekrav er rimelige å håndheve de også.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Man bør ha tøy på som ikke lukter i det treningen begynner; i hvert fall.
![]() |
![]() |
#6 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Jeg er glad jeg ikke er ansatt og må si fra. Kjip situasjon. Og nei. Ikke greit.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Si ifra til de ansatte hvis det gjentar seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(ÆSJ, så ekkelt.
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Takk, jeg kommer til å si fra hvis jeg opplever det en gang til. Dette er et rimelig stort lokale, og det var jo ikke bare noe en merket akkurat rett ved siden av ham - det lå en eim overalt. Kan godt hende noen andre har tatt det opp, enten andre kunder eller ansatte, jeg kan ihvertfall umulig ha vært den eneste som ble plaget av dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Æsj, det er ekkelt :S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening? :(Det bør være lov å lukte litt vondt på et treningssenter, men ikke før treningen begynner. Så ille som du beskriver har jeg aldri kjent, men jeg tåler en del svettelukt akkurat på sånne steder. Jeg har forresten noen trenings-skjorter som man ikke får svettelukten ut av. Dvs. at de lukter rent og pent når de er ferdig vasket, men i det øyeblikket de blir svette igjen, lukter det grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening?
Jeg jobber selv som instruktør på et treningssenter, og hadde dette skjedd hos oss, hadde vi satt stor pris på tilbakemelding fra deg. Vet at det ikke er kjekt å gi beskjed, men uten tilbakemeldinger kan vi heller ikke bli bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening?Der jeg trener, var det en som ble utestengt for noen år siden, pga oppførsel og hygiene - fising, lukt osv. Det var før jeg begynte der, men de har avisoppslaget hengende på veggen.
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor vondt er det lov å lukte på trening?Fising, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|