|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Berlin i desemberMannen og jeg reiser noen dager til Berlin i desember. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Berlin i desemberJeg var i Berlin i høstferien både i fjor og i år - riktignok med barn, men en del ting vi så var jo morsomt for både barn og voksne. Kikk i bloggen min og søk på Berlin, så finner du de innleggene jeg skrev - jeg blogget en håndfull innlegg fra begge turene. Restaurant Heising, like ved Kurfürstendamm og Gedächtniskirche, kan i alle fall anbefales om dere har lyst til å gå på en litt fin, klassisk restaurant en kveld.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Berlin i desemberDet var hyggelig stemning, og god mat hos Pasternak i Prenzlauer Berg/Kollwitzstr. God lunsj og sentralt på
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Berlin i desembertakk for svar |
|
|
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Berlin i desemberJeg vil varmt anbefale A. Horn. Det er en kafé som ligger i Carl-Herz-Ufer, på andre siden av kanalen ved Böcklerpark. De har fantastisk godt bananbrød, servert med krem og honning til - og durabelig god kaffe. Det er ikke alltid så lett å finne god kaffe i Berlin, har jeg funnet ut.
|
|
![]() |
|
|