|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Jeg har blitt fortalt jeg burde ta en tur til Bærums Verk, for der er det så mange koselige butikker og kafeer. Nå får jeg besøk, og det kunne passe med et besøk dit. Men altså.. Hvor spiser man lunsj / drikker kaffe og hvilke butikker MÅ man innom?
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Slenger meg på for jeg lurer litt på det samme.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Det er veldig koselig der, spesiellt i ukene før jul. Jeg syns ikke butikkene er så veldig spennende, kanskje med unntak av interiør-butikken, men de har endel koselige småbutikker i Verksgata, som selger sjokolade, kunst, glass osv. Også har de Pannekakehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Julegaten åpner lørdag 26.11. Det er også et lite kjøpesenter med en interiørbutikk litt utenom det vanlige.
![]() |
#5 |
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Butikken miin har mye fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Å....ja. Det er virkelig koselig der før jul. Mange små butikker, kan sikkert fynde julegaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Det er jo bare et tøysested, synes jeg, det er liksom Jul i Skomakergata med en møbelbutikk? Det er veldig hyggelig, altså, men jeg synes ikke det er en handlegate. Møbelbutikken er helt OK og har ganske godt utvalg i små interiørting også, så der kan man absolutt finne noe. Og de har en av de beste pizzasjappene jeg vet om, med hyggelig gammelt lokale. Pannekakehuset er også fint, men det har kø ut på gaten i helgene i julen, og stenger ganske tidlig på hverdager.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Det er verdt et besøk, synes jeg. Det er fint å rusle fra øvre til nedre del langs bekken/elven, ta en tur innom sjokoladehuset, og lunsj på Pannekakehuset eller aller helst Melboden.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Ja, jeg hørtes kanskje litt unødig kritisk ut.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Jeg vet ikke jeg, C D. Jeg er der kanskje en gang i året siden 10 år tilbake, og jeg visste ikke om interiørbutikken før for kanskje to år siden. Jeg synes det er koselig å se i de små butikkene jeg, jeg elsker å se på smykkene, glasskunsten og alt det. Liker å snakke med dem som lager det og kjøper ofte gaver fra disse stedene i julegaver til veninner og familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Drømmer
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Jeg synes ikke det er superspennende der nei, var der til jul i fjor å synes egentlig ikke at det var så veldig koselig heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)I tiden før jul er det koselig å traske litt rundt i området, og gjerne ta en tur innom Pannekakehuset. Shoppingen tar jeg heller på storsenteret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Det er jo ikke akkurat shoppingmekka og jeg er litt enig med CD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Jeg er ikke noe shoppingmenneske, og jeg liker Bærums Verk. Fine småbutikker å titte i bare for å titte, god pizza på Melboden, idyllisk stemning før jul. Og ikke minst så er Værtshuset der dersom man vil slå på stortromma litt matmessig sett.
![]() |
#15 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Jeg liker Bærums Verk veldig godt (litt partisk, jeg har jobbet der en gang i tiden). En del av småbutikkene er veldig koselige, Snekkerbua er nok min favoritt. Og hvis du liker å sy lappeteknikk er Lappemakeriet et must. Lilleverket pleide å ha mye fint til barn, men jeg har ikke vært der etter at de har flyttet inn på senteret.
![]() |
#16 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)Vil gjerne avbefale Pannekakehuset etter to besøk med ett års mellomrom omtrent, med helt utrolig dårlig service begge gangene. Resten er fint, hyggelig eller praktisk. Alt fra Rimi til variert håndtverk i veldig koselig og spesielt miljø. Er en grunn til at turistbusser drar dit. Men om man trives på Oslo City etc, er det skralt utvalg i butikker.
![]() |
#17 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om Bærums verk (shopping m.m.)For meg har BV en spesiell plass i hjertet. Jeg har vokst opp der og syne plassen er fin uansett når på året. Kanskje spesielt fint der i juletiden og på vårparten. Mange koselige små butikker, men det er ikke et shoppemekka. (Hvorfor skal alle plasser være det?)
![]() |
|
|