|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Julepresang til småtrollaJeg sliter med å bestemme meg for hva vi skal gi i julepresang. Vi har dårlig økonomi så det vil ikke bli dyre gaver, men har lyst å gi de noe likevel.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Julepresang til småtrollaHadde absolutt gått for lekekjøkken ja
|
|
|
#3 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Julepresang til småtrollaLekekjøkken er bra, men gå for noe i tre, ikke plast. (Har det fra OBH Nordica selv). Vårt er stygt, papplatene som er satt inn faller ut og det bråker (men det er mulig å ta ut batteriene).
|
|
|
#4 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Julepresang til småtrollaDu vil ikke ha det fra OBH Nordica. Det er en grunn til at det er 3-årsgrense på det, maken til raklete og bråkete greier, med smått og elendig plast-tilbehør. Vi skulle kjøpe IKEA-kjøkken til jul, men fikk dette i gave. Dessverre er det ikke helt kassabelt ennå. Vi kjøper nok Brio-deler i stedet. IKEA-kjøkkenet kan kjøpes uten topp, da, det er ikke like dyrt da.
|
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julepresang til småtrollaDet er en veldig fin rød komfyr fra Brio tror jeg det var, som ikke kostet så himla mye heller. Tror jeg så det til 299,- i en katalog her i dag jeg, men minsten har adoptert katalogen så jeg får ikke lov til å sjekke nå.
|
|
|
#6 |
|
nju nja njo
|
Sv: Julepresang til småtrollaVi har det lille røde Brio-kjøkkenet og det blir brukt mye. Jeg fant det meget pent brukt på finn. Tilbehør har vi fått i gaver, både ordentlige saker og plast-ræl som gikk i oppløsning med en gang. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julepresang til småtrollaJeg har et pent brukt Smobykjøkken med litt redskaper og lekemat som dine søte små kan få mot porto hvis du vil. Det er noen år gammelt, men ikke akkurat oppbrukt av mine to. Nå har minsten mistet interessen og det står bare i veien. Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:19. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julepresang til småtrollaBrio komfyr er ofte mer enn nok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julepresang til småtrollaMed dårlig råd så hadde jeg handlet på ebay eller biit.no. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Weeeee
|
Sv: Julepresang til småtrollaMin erfaring er at det ikke spiller noe rolle hvordan kjøkkenet er, billig er like bra som dyrt. Vi har, grunnet plassmangel, et bitteliten sak som kostet rundt 300. Det er godt brukt og stadig i sving enda.
|
|
|
#12 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julepresang til småtrollaKjøkkenet fra Fischer Price er ofte på tilbud før jul. God kvalitet til plast å være! Brio-komfyren er også fin.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julepresang til småtrollaVi har et rødt og grått lekekjøkken fra Smoby som eldste fikk til 2-årsdagen. Det er godt brukt av henne og brukes nå mye av yngste. Kostet bare et par hundrelapper. Det er i plast, men holder godt og er ikke slitt. Så har vi supplert med diverse fra Ikea og billig lekemat fra Toys R Us. Anbefaler det absolutt til barn, for min erfaring er at mange liker å leke med det.
|
|
|
#15 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Julepresang til småtrollaLille Ville fikk lekekomfyr fra Brio da hun var to. Hun syntes det var gøy, men det tok ikke helt av før hun var nærmere tre. Tilbehøret - kopper, gryter, tallerkner osv - var helt topp med det samme. Jeg har ikke tall på hvor mange kopper med "te" og "kaffe" hun har servert oss.
|
|
|
#16 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Julepresang til småtrollaJenta mi fikk Briokomfyr forrige jul da hun var 20 mnd, men har enda ikke lekt noe særlig med den. Mulig den blir poppis når vi finner den frem etter flytting nå.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julepresang til småtrollaVi kjøpte Briokomfyren til han brukt for ikke lenge siden, skulle egentlig kjøpe til jul, men kom over den. Veldig stas. Så fikk vi plutselig et lekekjøkken med vask etc. Det var nok mer stas... Lekemat må til, de har masse superbillig på www.amazon.uk.co, med fri frakt. Kommer til å handle der. Kjøpte 3 julegaver der i forrige uke, til 174 kr... Man må lete litt og være obervant så man får gratis frakt, men da er det kjempe billig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Julepresang til småtrollaSnuppa her liker veldig godt Duplo. Vi kjøper ikke gigagaver til ungene våre enda, for også storebror ønsker seg enkle små ting. Duplo kan du få for 200-400.
|
|
|
#19 |
|
I mål
|
Sv: Julepresang til småtrollaVi har også et Smobykjøkken i plast, og dersom du passerer Oslo kan du få det mot henting... Jeg fikk noia av plastkjøkken, og ville gått for en trevariant, enten Brio eller Ikea, avhengig av økonomi. Brio er en del på tilbud. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Julepresang til småtrollaKan godt hende jeg er rar, men jeg syns ikke det gjør noe om slike ting er kjøpt brukt, hvis det ellers er i god stand. Mye brukte ting er som nye - det er i grunnen mer rart at ikke flere gjør det. Fordelen er jo at man også slipper montering |
|
|
|
![]() |
|
|