Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøkkenstoler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 20:34   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kjøkkenstoler

Vi trenger nye kjøkkenstoler. Vi har en variant av disse kjøpt på GlasMagasinet (hvite) som har hatt en helt elendig kvalitet, men selve designet har jeg vært fornøyd med og de passer fint inn her.

Jeg tror allikevel vi velger noe litt annerledes når vi først skal kjøpe noe nytt, men jeg er litt blank på hva vi skal velge.
Kjøkkenet vårt er klassisk og hvitt med mørk grå benkeplate og grått gulv. Hvite hvitevarer, hvitt spisebord.

Blir disse forferdelig kjedelige (Ingolf fra Ikea)? Og hvordan holder de seg evt. over tid? Hadde tenkt forsøke holde meg til rundt 500,- pr. stol eller mindre.


Noen andre forslag?

Er drittlei oppussing og avgjørelser, men nå har vi bare 4 stoler igjen så vi må ha nye.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 20:36   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenstoler.

Og er det noen som har bordet Bjursta fra Ikea? Må ha nytt bord etterhvert og, og har sett på det nemlig. Grei kvalitet?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:01   #3
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Kjøkkenstoler.

Vi har det bordet og er kjempe fornøyd med det, har vel hatt det i 4-5 år nå og holder seg veldig bra. Har ingen skader på det faktisk. Eneste er at bordet har en litt annen farge enn de påbyggingsplatene men det er fordi ikke blir brukt så ofte og bare ligger under bordet.

Vi har disse stolene til bordet, syns de er fine og greie. Kan skifte ut trekket på stolene også. Koster 395 pr stol.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 21:06   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenstoler.

Ingolf er veldig solide og gode stoler. Har slekt som er store av vekst og de liker stolene våre. Vi har hatt våre i 4 år, og de har holdt seg godt.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 22:19   #5
silje
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 544
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Sv: Kjøkkenstoler


Jeg liker veldig godt denne nyheten fra IKEA som heter Sigurd til 395,-
Den finnes også i eik og blir presentert til Tranetorp spisebord.

Det har bla. vert presentert i Bonytt. Jeg har det desverre ikke selv, så jeg kan ikke si noe om kvalitet.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 16:24   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenstoler

Tusen takk for svar. Sigurd er fine, men de skjærer litt med stilen her pga. det trefargede.
Har hatt polstrede stoler før og har bestemt meg for at jeg ikke vil ha det igjen.

Da tror jeg vi blir å gå for Ingolf, og så kan jeg kjøpe en barstol jeg kan ha ved enden av kjøkkenbenken også. Også får jeg se om jeg får overtalt mannen til å kjøpe nytt bord i samme slengen.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no