|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Jeg har så langt brukt brodder, de kalles også løpebrodder (yakthrax).
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Ah, til black ice fungerer ingenting, altså. Da må du heller sørge for å løpe i grøftekanten hvis det du løper på asfalt. Du trenger mykt underlag som broddene kan grave seg ned i. (De er løpebroddwr fordi de tar under hele fotsålen og ikke bare foran slik at du løper normalt.)
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?
Jeg liker godt disse! De føles trygge, og så er de behagelige å løpe med.
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Jeg bruker ingenting, og har aldri gjort det. Har løpt ute om vinteren 3 ganger i uka i 20 år, og det går vel ca. 10 år mellom hvert fall (dette burde jeg selvfølgelig ikke skrive
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Jeg kan melde om at klister på boks under joggeskoene fungerer utmerket. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Kjøpte piggsko i fjor - kjempefornøyd og enorm forskjell fra å ikke bruke noe. Har yaktrax også, men synes de sklir litt ved løping, i tillegg ble den ene ødelagt etter 4-5 gåturer.
|
|
|
#11 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Mannen løper ute i all slags vær hele året, og det er kun på dager med glarholker at han løper med pigger. Han har vinterløpesko av merket Nike Triax eller noe slikt, og er veldig godt fornøyd med det.
|
|
|
|
#12 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vinterløping: Pigger, brodder eller ingenting?Hmm. Men i går da jeg løp uten noe som helst spente jeg hele kroppen fordi jeg var så redd for å falle. I dag da jeg løp på litt mer rim/snø og med klister hadde jeg godt tak. Jeg får kanskje forsøke løpebroddene som jeg tross alt har før jeg pigger skoene. |
|
|
|
![]() |
|
|