Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som vil være så snille å bli vervet i Bokklubben?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 23:25   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vil være så snille å bli vervet i Bokklubben?

Så er det bare å si fra. Jeg har veldig lyst på en vervepremie.
Den som blir vervet får tre gratis bøker og diverse annet stæsj, og må være medlem ett år, trenger ikke kjøpe noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:51   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken bokklubb? Jeg er med i Nye Bøker, og har vært med i diverse andre, sånn at jeg muligens har 'karantene'. Men hvis det er en jeg ikke har vært borti må du gjerne verve meg.

nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:53   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom det er Den norske Bokklubben eller Bokklubben Nye Bøker, så har jeg dessverre karantene jeg også.

Gammel 15-09-06, 12:00   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er med i Den norske bokklubben, men så vidt jeg kan skjønne her så kan den som blir vervet bli med i hvilken som helst bokklubb, både Mat- og vinglede, Bokklubbens Barn osv.
http://www.bokklubben.no/SamboWeb/si...K&dokId=511130

Hvis du finner et tilbud du kunne tenke deg, så si gjerne fra. Tror ikke det er noen karantene-tid, de reglene for å melde seg ut og inn har blitt endel lettere.

Jeg fikk så utrolig lyst på den lille hylla, jeg har noen gamle kjøkkenkrukker (sånne med mel, gryn, krydder osv.) som hadde passet så fint i den.

Gammel 15-09-06, 12:31   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ER karantene tid. Jeg meldte meg ut av Bokklubben Nye Bøker denne uka (melder meg inn og ut av bokklubber hele tiden.. ) og fikk melding om at det måtte gå minst ett år før jeg meldte meg inn igjen.

Er medlem i den som heter, eh..Samfunn og kultur? :hm: også, men det er mulig jeg finner en annen klubb det er over ett år siden sist jeg var medlem..

Skal sjekke ut..

Gammel 15-09-06, 12:33   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Karantene, hm. Hørt på maken.
Men takk for velviljen, uansett!

Gammel 15-09-06, 12:39   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Karantene, hm. Hørt på maken.
Men takk for velviljen, uansett!

Det kan jo forresten være at karantenetiden bare gjelder for slike som meg?

Gammel 21-08-08, 21:46   #8
Baronessen
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Baronessen kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Noen som vil være så snille å bli vervet i Bokklubben?

____

Baronessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:53   #9
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som vil være så snille å bli vervet i Bokklubben?

Jøss får du karantene? Hvor lenge varer det da? Snart klar for utmelding.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.