Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er verst; bytte fra Heathrow til Gatwick eller fra JFK til Newark?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-11, 11:04   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er verst; bytte fra Heathrow til Gatwick eller fra JFK til Newark?

Nok et flyplassspørsmål:

På to av flightene jeg sjekker ut inkluderer det flyplassbytte. Med BA må vi bytte fra Heathrow til Gatwick (og motsatt på tilbakeveien), med SAS må vi bytte fra JFK til Newark (kun på tilbakeveien).

Jeg har engang tidligere byttet mellom Heathrow og Gatwick, og husker det som relativt smertefritt. Men dette var i 2000, og turen vår til USA med mellomlanding på Heathrow for tre år siden var så langt fra smertefri som man kan komme. Derfor er jeg skeptisk. Noen som har gjort det i det siste? Så vidt jeg husker ble vi som skulle bytte flyplass omtrent bare geleidet ut i en buss og kjørt til neste flyplass. Er det slik fremdeles, eller må man gjennom de forferdelige sikkerhetsjekkene, ta med egen bagasje og what not?

Og hva med det eventuelle byttet i New York?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 21:59   #2
Nefertiti
Aktiv

Nefertiti sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Nefertiti er litt kulNefertiti er litt kul
Standard

Sv: Hva er verst; bytte fra Heathrow til Gatwick eller fra JFK til Newark?

Jeg vet ikke hvordan det er å bytte i New York, men i London pleier det å gå veldig greit. Det går direkte buss mellom Heathrow og Gatwick opp til seks ganger i timen, den bruker ca 75 minutter og koster rundt £20. Du kan finne info på www.nationalexpress.co.uk (busselskapet) og på www.heathrowairport.co.uk.

Men jeg tror nok du må ta med egen baggasje og gjennom sikkerhetssjekk på ny flyplass, men dette vet jeg ikke.

Gammel 19-11-11, 23:10   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er verst; bytte fra Heathrow til Gatwick eller fra JFK til Newark?

Jeg har byttet en gang i New York, som student. Lurer på om det var fra La Guardia til JFK eller motsatt. Tok taxi. Var greit nok, men tror jeg heller ville foretrukket å bytte i London.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.