|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Bare en uke til 1. søndag i advent...og jeg gleder meg noe helt vilt.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventJeg vil heller glede meg over jula i desember enn i januar. Så gjerne tidlig start for min del, og bort med jula over nyttår. Ikke noe jul helt til 20. dag jul i alle fall.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventJeg har pakket adventskalender til ungene i går kveld og i kveld, for de eldste ungene er på helgetur, så da fikk jeg noen timer med barnefri stue og grep sjansen. Nå hører jeg på desemberbarn med Kari Bremnes og gleder meg til adventstiden.
Sist redigert av nolo : 19-11-11 kl 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i advent
Blæh så!
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
Jeg klarer heller ikke å ha jula helt til 20 dag. Min mor har den iallefall til 13, men ofte til 20 og jeg forstår ikke at hun ikke blir lei.
![]() |
#7 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventnolo: Jeg misunner deg som er ferdig med pakking av kalender. Jeg har ikke begynt enda.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg burde ha kontroll på når 1. søndag i advent er i år også; siden jeg har bursdag den dagen. Fortrenger nok at jeg skal bli et år eldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventJeg elsker julen, og har begynt å få stemningen. I går pakket jeg inn alle pakkene til kalenderen, og satte på julemusikk. Blir ikke lei!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventÅ, jeg gleder meg mer til advent og jul for hvert år som går! Og jeg er også av typen som vil ha julen i desember, og så heller være ferdig med den over nyttår.
![]() |
![]() |
#11 |
lettere utlada
|
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventNiobe: Jeg er nok litt av dem som syns at jula godt kan starte litt tidlig (alt med måte da, men slutten av november er helt flott) men bør være slutt 2-3 dager etter nyttår.
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventJeg har også pakket inn gaver til adventskalenderen i kveld. Gleder meg til å henge den opp!
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bare en uke til 1.søndag i adventJeg gleder meg også, og er meget klar over at det er ei uke igjen.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig med deg. Jeg hører på julemusikk og brenner røkelse hele adventstiden, og storkoser meg. I tillegg til adventspynt som lys, stjerne i vinduet og krans på døren. Selve julepynten, gull og glitter, kommer opp på bittelillejulaften (22.) Etter en uke er det som regel nok, og mot nyttårshelgen skifter jeg til hvitt og sølv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Drømmer
|
![]() Sv: Bare en uke til 1. søndag i advent
Sist redigert av Chablis : 20-11-11 kl 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jeg også. Gleder meg veldig!
![]() |
#19 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Bare en uke til 1. søndag i advent
Jeg håper da ikke det, vi skal ha en forsmak på jula etter middag i dag, med julefilm lånt på biblioteket i går og pepperkaker fra Rema.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bare en uke til 1. søndag i adventJeg gleder meg sånn at det er nesten ikke til å utholde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|