Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kule øredobber med ekte fester

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-11, 22:00   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule øredobber med ekte fester

Stesnuppa har tatt hull i ørene, men har fått beskjed fra mor om at hun bare skal bruke gull eller sølv i ørene.

Stesnuppa sier at alle de kule øredobbene bare har "fake" fester. Så nå er hun litt mollefonken. (Hun liker ikke perler og diamanter og slikt. Hun er en sortkledd hettejakkejente.)
Jeg vet verken hva kule øredobber er, eller hvor man kan finne kule øredobber med ekte fester på, så da regner jeg med dere kan hjelpe meg?

Jeg vet at gull og sølv heller ikke trenger være nikkelfritt, så vi trenger ikke videreføre den diskusjonen, altså.

Men, altså, kule øredobber med "ekte" fester?

Gammel 20-11-11, 22:04   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kule øredobber med ekte fester

Etsy.com.

Søk på f.eks stud earrings silver.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:47   #3
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Da datteren vår fikk hull i ørene for noen uker siden, fikk hun anbefalt titan. NOen som har erfaringer?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:50   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er kule øredobber da? Det går jo an å bytte ut stiften eller ørekroken på en del ørepynt...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:53   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker for tips. Og jeg tar gjerne imot titan-tips også.
Kule øredobber tror jeg er hodeskaller, smileansikt, og alt som er noe annet enn perler og diamanter.

Gammel 20-11-11, 22:53   #6
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Kirurgisk stål, det man bruker når man tar piercinger, burde også være safe. Og plast. Da er det mulig å få ganske kule ting, uten at jeg vet hvor.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 03:06   #7
Stompen
Aktiv

Stompen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Glitter har en god del øredobber med sølvfester.

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 03:16   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Da datteren vår fikk hull i ørene for noen uker siden, fikk hun anbefalt titan. NOen som har erfaringer?

Jeg bruker titan i noen av piercingene mine, har bare positivt å si om det.

De selger titan og plast og kirurgisk stål på butikker som arts and craft (eller finnes de bare her kanskje?) eller andre sånne dilldallbutikker (butikker som ofte selger bager, sko, lommebøker, skjerf etc) .

Gammel 21-11-11, 07:37   #9
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Det går jo an å bytte ut stiften eller ørekroken på en del ørepynt...

Det gjør jeg siden jeg har nikkelallergi. Kjøper kroker (siden jeg liker hengepynt) i 925 sølv på Panduro og bytter ut kroken som er på, voila slipper jeg kløe og utslett.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.