|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Den store juletråden: alt om din og andres julHar ikke helt begynt å tenke jul enda, men juletrådene begynner å virke...
Kom igjen og fortell om din jul ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store juletråden: alt om din og andres julKalender:Pleier å ha aktivitetskalender og det kommer dessverre inn noen sjokoladekalendere... Ellers blir det legokalender til Henrik, og til storebror vet jeg ikke riktig enda... Tror det blir en blanding av småting, godis og aktiviteter. Har litt lyst til å henge en gren i taket og pynte litt og henge kalendergaver der. Har laget en nydelig kalender når F var 2 år, og denne blir brukt som aktivitetskalender tidligere år. Mannen får flakskalender tror jeg. Jeg også når jeg tenker etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Den store juletråden: alt om din og andres julJeg er jo julegal, og har allerede startet planlegging av alt.
Mannen får Flaxkalender. Mamsen fikk en engelkalender så da har mine beste fått. Lurer litt på å lage en kalender til svigers også...da med godterier i.
Vi henger opp gardiner og utelys nå til 1.søndag i advent, og så kommer det meste på plass etter hvert. Juletreet blir kjøpt den 17, og pyntet lillejulaften.
Alene lager jeg Sandnøtter, Risboller, Kransekakestenger og Sugarcoockies.
![]()
Nyttårsaften er derimot pinnekjøtt med kålrotstappe og mandelpoteter.
Gutta er jeg litt usikker på enda...
![]() |
|
|